Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En gång grävde vi tom i lådorna på lagret för att hitta bågar.Jag har precis kommit från optikern och har fortfarande inte en susning om vilka bågar jag ska ha till glasögonen. Fasen, jag kommer ju få ränna där stup i ett närmaste tiden. Som om jag har all tid i världen. Idag hade jag 25 minuter.
Jag kan toppa din dag @Linta... jag har precis blivit utskälld i min yrkesutövning
Jag avskyr verkligen det här. Jag vill inte kolla bilen så däcken är ok eller att ingen varit och gjort något annat med den innan jag kör iväg. Jag vill inte hela tiden tänka på hur jag ska göra om jag blir attackerad när jag är ensam här. Jag vill inte känna mig otrygg när jag jobbar. Jag vill inte vara orolig för att någon saboterar borriggen eller borrarnas bil.
Det här är därför jag inte instagrammar när jag jobbar den här vändan. Jag törs inte för risken att inbjuda till sabotage.
Jag har inga problem med att folk inte gillar vad vi gör men ge f-n i att få mig att känna mig otrygg. Visst, mitt yrke är naturligtvis inte så utsatt som tex en polis men jag ska inte behöva känna så här alls!
Men jag raljerade ju för att visa på det fullkomligt absurda i det du skrev? Eller menar du att du också överdrev för att skapa effekt när du beskrev Söder som "förlorat" och yrade om automatvapen och gängkriminalitet? För det verkade inte så. Det verkade som att du menade allvar med det du skrev. Och det tycker jag i så fall är allvarligt - snacka om att sprida fake news.På tal om att raljera!
Jag tycker att det går att se en stor förändring sista åren. Speciellt runt Medis, Slussen tex. Mkt gäng som drar runt. Det är inte bara alkis-Berra längre liksom utan mkt mer gängbildningar. Som polisen jag pratade med igår sa så griper de folk hela tiden för personrån och drogförsäljning osv men de är ju ute igen asap eftersom de inte går att lagföra ngn (de har inga id-handlingar och det blir problematiskt när de alltid uppger att de är minderåriga). Min vän blev knivrånad igår. Lyckligtvis så nöjde de sig med att ta mobilen och smycken och hen skadades inte fysiskt.
Jag tycker det är svårt att ta in all information om hur olika glasögon fungerar och vid vilka tillfällen. Jag har ju liksom blivit vuxen och behöver progressiva glas den här gången.En gång grävde vi tom i lådorna på lagret för att hitta bågar.
Så vet hur det är.
På torsdag kommer sambon.
Längtar så
Jag tycker det är svårt att ta in all information om hur olika glasögon fungerar och vid vilka tillfällen. Jag har ju liksom blivit vuxen och behöver progressiva glas den här gången.
Wtf är det för FEL på folkJag kan toppa din dag @Linta... jag har precis blivit utskälld i min yrkesutövning
Jag avskyr verkligen det här. Jag vill inte kolla bilen så däcken är ok eller att ingen varit och gjort något annat med den innan jag kör iväg. Jag vill inte hela tiden tänka på hur jag ska göra om jag blir attackerad när jag är ensam här. Jag vill inte känna mig otrygg när jag jobbar. Jag vill inte vara orolig för att någon saboterar borriggen eller borrarnas bil.
Det här är därför jag inte instagrammar när jag jobbar den här vändan. Jag törs inte för risken att inbjuda till sabotage.
Jag har inga problem med att folk inte gillar vad vi gör men ge f-n i att få mig att känna mig otrygg. Visst, mitt yrke är naturligtvis inte så utsatt som tex en polis men jag ska inte behöva känna så här alls!
Jag som tyckte att jag hade en shitty dag... Det där är inte kul alls!Jag kan toppa din dag @Linta... jag har precis blivit utskälld i min yrkesutövning
Du citerade nog fel person.Jag tror tyvärr inte att det är en utopi att skjutningarna sprider sig. Det märker vi ju redan. Att knivbeväpnade gäng driver runt på plattan och rånar folk tidig kväll känns inte heller helt tryggt. Det är många som oroar sig. Jag tror att det är bättre att ta det på allvar än att skoja bort det. Annars är ju risken att typ SD kommer profitera på folks oro och det känns inte heller som ngn bra utveckling, anser jag.
Men som du sa, vi är lite OT i denna tråd. Kanske bättre att ta det i politik-tråden tex
Vad ska du operera??Beslutat mig för att göra en liten plastikoperationBlir till vintern, då man ändå har mössa
![]()
Jag kunde inte bestämma mig så det blev två parJag har precis kommit från optikern och har fortfarande inte en susning om vilka bågar jag ska ha till glasögonen. Fasen, jag kommer ju få ränna där stup i ett närmaste tiden. Som om jag har all tid i världen. Idag hade jag 25 minuter.
Kram!Känner mig depp i kväll.![]()