Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tackar! Var helt stensäker på att det skulle bli förlängning, Frölunda är ju bra på att snabbt vända och få in ett mål och då dom gjorde sitt andra så var inte blodtrycket på rimlig nivåGrattis till segern.
Operationssåret? I så fall tror jag mer att hon reagerar på de inre stygnen än att det beror på vaccinationen.Zelma fick en komplikation när hon kastrerats, magen svullnade och såret gick upp. När hon ätit metacam och vetrimoxin gick svullnaden ner och såret läkte ihop.
Förra veckan blev hon vaccinerad med andra sprutan och nu har såret kommit tillbaka. Kan hon vara allergisk mot vaccinationen?
Operationssåret? I så fall tror jag mer att hon reagerar på de inre stygnen än att det beror på vaccinationen.
Ja det kan det absolut ta.Tar det en dryg månad för stygnen att försvinna? Hur gör jag nu? Jag har båda medicinerna hemma.
Jag är HVfantast. Åker till Karlstad på fredag. Men jag räknar med fyra raka...Tackar! Var helt stensäker på att det skulle bli förlängning, Frölunda är ju bra på att snabbt vända och få in ett mål och då dom gjorde sitt andra så var inte blodtrycket på rimlig nivå
Vilket lag är det du håller på?