athena_arabians
Trådstartare
Påväg hem från jobb för att kunna ta emot hunden
Om man bor i Lidköping kan man råka läsa om Ammos pappa i Corren![]()
Var det patrullhunden som fastnat i trappen? Kollade på nätet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Påväg hem från jobb för att kunna ta emot hunden
Om man bor i Lidköping kan man råka läsa om Ammos pappa i Corren![]()
Går igenom blanketter och undrar om folk är fulla eller vad problemet är. Hur svår kan det vara att läsa en kort mening och svara ja eller nej?
Yes. De hade jagat en buse på taket, på vägen ner hade han fastat med 2 tår i gallret. Kan säga att han satt fast ordentligt om C valde att ringa räddningstjänsten- hon är rätt duktig på att lösa saker självVar det patrullhunden som fastnat i trappen? Kollade på nätet.
Yes. De hade jagat en buse på taket, på vägen ner hade han fastat med 2 tår i gallret. Kan säga att han satt fast ordentligt om C valde att ringa räddningstjänsten- hon är rätt duktig på att lösa saker själv![]()
Ännu svårare att fylla i födelseår. Många som är födda några tusen år fram i tidenVäldigt svårt tydligen![]()
Ingen aning tyvärr men jag hoppas den ger sig snabbt![]()
Ännu svårare att fylla i födelseår. Många som är födda några tusen år fram i tiden
Eller så har postmord en tidsmaskin![]()
Vi har bra grovfoder, men med nät på för att han går med några lättfödda. Förut var han rund, men nu har han tappat lite så jag vill fodra upp så han inte faller ur för mycketÄr det så dåligt grovfoder att du behöver stödutfodra honom?
Jaa! Hoppas verkligen inte han skadade tårna något - det kan bli segdraget då.Åh, stackarn
Sedan kan jag säga att jag tycker det är lite roligt att lilla killer-kisse satt Ammo på plats, jag kan verkligen se honom framför mig när han tittar försiktigt på kisse: "Törs jag upp i soffan nu?"![]()
Särbon hade en kisse som var likadan, dock hjälpte inte det på världens mest puckade schäfer som bara inte ville fatta att kisse INTE ville lekaKisse gav upp och satte sig mycket förolämpad där hunden inte kom åt honom
![]()
Vi har bra grovfoder, men med nät på för att han går med några lättfödda. Förut var han rund, men nu har han tappat lite så jag vill fodra upp så han inte faller ur för mycket
Är sjukt sur på vissa personers arbetsmoral!![]()
Menskopp?Hela huset är fullt med hantverkare. Jag har blött igenom TVÅ tamponger i natt och badrummet, det fungerande, är på andra våningen.. Oh the joy...