Jag tror att de är ungefär 400 pers på makens arbetsplats@Amha: Min särbo har inte kunnat ursäkta sitt bolmande med kollegor. Oftast är det bara han och en till ute i skogen och inte alla av dem har rökt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror att de är ungefär 400 pers på makens arbetsplats@Amha: Min särbo har inte kunnat ursäkta sitt bolmande med kollegor. Oftast är det bara han och en till ute i skogen och inte alla av dem har rökt![]()
Får prata med chefen imorgon, är ca ett år sedan lönen ändrades. Det är mycket arbete för lite pengarSånt där sliter jag mitt hår över. Jag fick höra att om det är länge sedan så räcker det med ett ungefär men jag är ingen säker källa. Jag gissar efter att de sa det. Vi har ju inte lönesamtal på det sättet ens.
Jag tror att de är ungefär 400 pers på makens arbetsplats![]()
Efter noggranna studier av vädret framöver ser det ut som "betesläpp" i nästa vecka!![]()
Ookej... här är det trots allt snö även om det inte är mycket
Vi lever verkligen i ett avlångt land![]()
Sthlm kommer få 15 grader och sol i helgen!Jag klagar inte
![]()
Schh, jag ska ligga på 9:e våningen på KS i helgen med. Helikopterplattan strax utanför men preciiiiis utom synhåll så jag inte ens får bevittna landningen. Dum jävla placering! Jag hade hellre sått tomater.Sthlm kommer få 15 grader och sol i helgen!Jag klagar inte
![]()
-7 här imorgon bitti och sedan snö mot kvällen här![]()
VerkligenOokej... här är det trots allt snö även om det inte är mycket
Vi lever verkligen i ett avlångt land![]()
Hahaha! @tornblomma tänk om du blir portad! Du kanske får dricksa hudterapeuten!
Jag ska tydligen flytta elektroder för andra gången på ett par timmar pga störningar. Jag kan inte röra mig utan att eeg går helt bananas. Kanske får be dem att klippa bort håret där elektroderna sitter om de inte får kontakt ordentligt. Jag blir ju ändå typ skallig känns det som när de ska byta plats på demVem sa att man behövde råka ut för det här?