Vad i hela friden gör vi?! Del LI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sånt där sliter jag mitt hår över. Jag fick höra att om det är länge sedan så räcker det med ett ungefär men jag är ingen säker källa. Jag gissar efter att de sa det. Vi har ju inte lönesamtal på det sättet ens.
Får prata med chefen imorgon, är ca ett år sedan lönen ändrades. Det är mycket arbete för lite pengar :banghead: (är sjukskriven på 25%)

Har ätit enorma mängder vitlök och ska inleda morgondagen med att gå till en ny hudterapeut. Smart Törnis :p Ska ha nån slags spa-dag med mig själv imorgon tänkte jag. Ska testa diverse behandlingar, bla "lash lift" detta kan bli intressant. Synd bara att jag kommer kväva omgivningen med min andedräkt :angel: :rofl:

Hahaha! @tornblomma tänk om du blir portad! Du kanske får dricksa hudterapeuten!

Jag ska tydligen flytta elektroder för andra gången på ett par timmar pga störningar. Jag kan inte röra mig utan att eeg går helt bananas. Kanske får be dem att klippa bort håret där elektroderna sitter om de inte får kontakt ordentligt. Jag blir ju ändå typ skallig känns det som när de ska byta plats på dem :mad: Vem sa att man behövde råka ut för det här?

Hahaha! @tornblomma tänk om du blir portad! Du kanske får dricksa hudterapeuten!

Jag ska tydligen flytta elektroder för andra gången på ett par timmar pga störningar. Jag kan inte röra mig utan att eeg går helt bananas. Kanske får be dem att klippa bort håret där elektroderna sitter om de inte får kontakt ordentligt. Jag blir ju ändå typ skallig känns det som när de ska byta plats på dem :mad: Vem sa att man behövde råka ut för det här?

Alltså får gå ner och köpa nån typ fluorskölj imorgonbitti innan jag travar iväg dit :p Lyckligtvis har jag hittat ett nytt ställe typ granne med mig som jag kan behandla mig själv på! Passar mig perfekt pga lat :p

Vad gör du på Karolinska?? Hoppas att du har bra utsikt iaf! :p

-3 här. Och sjunker, sakta men säkert.
Imorgon är det jobbkväll, fredagkväll och de flesta får väl sin lön imorgon. Gissar på att jag inte kommer ha långtråkigt, om vi säger så :p
Ska nog se till att packa ner lite frukt så jag kan äta på kontoret mellan några patienter. Kan nog bli svårt hinna iväg till lunchrummet, särskilt som jag tror att jag kommer vara själv på avdelningen från 16.30 :meh:.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 086
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: WildWilma
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 080
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 975
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka