Blev sittande i soffan. Varför är det så långt till sängen?![]()
![]()
Jag sitter på sängen och orkar inte ta bort överkastet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev sittande i soffan. Varför är det så långt till sängen?![]()
![]()
Tur att någon tycker det. Hade fjällen som utsikt från köksfönstret när jag bodde i Kiruna. Saknar det inte.
Finns en anledning till varför jag bor kvar i Västerås.... jag är ingen fjällmänniska.
Jag ligger i sängen, under täcket men måste gå upp och sätta i telefonladdaren...
Bädda sängen är för veklingarJag sitter på sängen och orkar inte ta bort överkastet![]()
Bädda sängen är för veklingar![]()
![]()
![]()
Jag kan inte se den
Diskbråck,välkommen i klubbenHar flyttstädat en lgh ikväll. Min rygg hatar mig nu
Imorgon ska jag ringa läkaren så dom får kolla upp den. Gör sinnessjukt ont ibland och jag kan inte räta på mig efter att ha stått framåtlutad.
Jättebra när man städar![]()
Vad ska du göra på grevagården? Premiera någon?Morgondagens planer: hämta hästtransport, fixa stallet, rida en ponny, packa transporten, köra hem för att duscha och äta, modella för spraytan, köra till stallet, lasta ponnyn, köra till Grevagården. Planerar att äta massa godis i bilen![]()
Morgondagens planer: hämta hästtransport, fixa stallet, rida en ponny, packa transporten, köra hem för att duscha och äta, modella för spraytan, köra till stallet, lasta ponnyn, köra till Grevagården. Planerar att äta massa godis i bilen![]()
Äsch du har nog bara tränat för liteJag går som att jag bajsat på mig![]()
Haha! Det låter ju lite spännande!Jag går som att jag bajsat på mig![]()