Vad i hela friden gör vi?! Del LI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag bad precis om att få en flaska rödtjut för att hålla mig igång de resterande timmarna men den hade tydligen personalen druckit upp. Läkaren sa att jag skulle höja volymen på musiken i stället :rofl:

Trevligt att de har humor i alla fall! Jag tar det som ett gott tecken att de verkar tycka att det är trevligt att komma in till mig och passa upp.

Ligger i sängen under min värmefilt och ett täcke. Jag älskar verkligen min värmefilt :love: Nu behöver jag inte ha raggsockor och tre täcken varje natt :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 086
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: WildWilma
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 080
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 975
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka