Du kan få mina 2,dom är troligen utläkta,men alla avlastningsproblem vill du väl inte ha antar jagHar 2 st, vill inte ha fler![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan få mina 2,dom är troligen utläkta,men alla avlastningsproblem vill du väl inte ha antar jagHar 2 st, vill inte ha fler![]()
TokfiaLigger i sängen under min värmefilt och ett täcke. Jag älskar verkligen min värmefiltNu behöver jag inte ha raggsockor och tre täcken varje natt
![]()
Det var milt sagt,jag har använt betydligt fulare ord om domFyfan![]()
Hon ska visa hingsten!Vad ska du göra på grevagården? Premiera någon?
Och du måste till mina trakter när jag ska till Karlstad?? När åker du i morgon. Vad ska du visa för häst??Morgondagens planer: hämta hästtransport, fixa stallet, rida en ponny, packa transporten, köra hem för att duscha och äta, modella för spraytan, köra till stallet, lasta ponnyn, köra till Grevagården. Planerar att äta massa godis i bilen![]()
Man kanske skulle åka o titta på både henne o hästen,jag bor ju bara typ 7 mil bort.Hon ska visa hingsten!
Jag hade gärna följt med, men har ingen som kan passa dräpermannen och det är lire kaoz att ha med honom ^^
Haha! Alltså jag har sovit med raggsockor mellan augusti och julafton (då jag fick en ny värmefilt i julklapp) och minst två täcken påTokfia![]()
Vad ska du göra på grevagården? Premiera någon?
Är det hingsten som ska dit?
Och du måste till mina trakter när jag ska till Karlstad?? När åker du i morgon. Vad ska du visa för häst??
Jag åker till Karlstad vid tre i morgon. Men skulle du få problem på vägen så hör av dig. Kan fixa både säng och stallplats. Lycka till i morgon.Jag kör härifrån någon gång på eftermiddagen. Siktar på 15.30-tiden. Vet inte riktigt hur lång tid det tar men gissar på 4,5-5 timmar.
Jag ska visa min 7-åriga C-ponnyhingst, en gul connemara![]()
Väcktes av meddeladen om att mamma fått åka in akut till handkirurgin igen. Det har inte läkt som det ska utan blivit mycket värre igen helt plötsligt.
Försökt tänka på annat för att kunna somna om men kan inte sluta tänka att det kommer gå riktigt illa för mamma.
Tänk att man kan riskera att förlora funktionen i handen (eller förlora hela handen för den delen) av en sketen liten sticka på fel ställe.
Måste också förbereda mig på en heldag på klippkurs med okända människor på söndag och just nu har jag ingen lust alls!
Ska nog kliva upp ur sängen, spela lite Mass Effect och kolla på Bones istället för att ligga här och våndas.