Vad hindrade dig? Kläderna eller offentlig miljö? För liten bil![]()
Tonåring hemma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad hindrade dig? Kläderna eller offentlig miljö? För liten bil![]()
Surt.Tonåring hemma![]()
Dålig planeringTonåring hemma![]()
Det är väl lika bra att säga det här också, eftersom han var trådens förtjänst. Guldhästen finns inte längre, han rycktes bort från mig igår. När stallägaren ringde och berättade att han hittats död var det som att trycka på en knapp, all min livsglädje rann ur. Jag ser ingen mening längre, helst skulle jag följa efter honom direkt.
Det står mer om det som hänt i Föl 2016-tråden. Orkar inte dra det en gång till.
Det är väl lika bra att säga det här också, eftersom han var trådens förtjänst. Guldhästen finns inte längre, han rycktes bort från mig igår. När stallägaren ringde och berättade att han hittats död var det som att trycka på en knapp, all min livsglädje rann ur. Jag ser ingen mening längre, helst skulle jag följa efter honom direkt.
Det står mer om det som hänt i Föl 2016-tråden. Orkar inte dra det en gång till.
Nu har alla provsvaren droppat in under dagen och det ser ut som om jag forutom min Chron (som jag hanterat riktigt hyfsat i flera ar) nu har fatt Rheumatoid arthritis.Just nu ar jag mest arg
Jag VILLE verkligen inte ha nagot annat elande som gor ont och drar ner min livskvalitet. Men det ar bara att ge sig pa det och se till att fixa det har ocksa.
Nasta vecka traffar jag doktorn igen sa far vi se vad vi gor at det.
Jag beklagar verkligen. Så otroligt tragisktDet är väl lika bra att säga det här också, eftersom han var trådens förtjänst. Guldhästen finns inte längre, han rycktes bort från mig igår. När stallägaren ringde och berättade att han hittats död var det som att trycka på en knapp, all min livsglädje rann ur. Jag ser ingen mening längre, helst skulle jag följa efter honom direkt.
Jag beklagar verkligen, jag såg det på Facebook men jag vet inte om du förstod att det var jag.Det är väl lika bra att säga det här också, eftersom han var trådens förtjänst. Guldhästen finns inte längre, han rycktes bort från mig igår. När stallägaren ringde och berättade att han hittats död var det som att trycka på en knapp, all min livsglädje rann ur. Jag ser ingen mening längre, helst skulle jag följa efter honom direkt.