Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag ska jag vara typ normal kring honom. Alltså jag kommer att dö kyskhetsdöden eller nåt.... Nä vem försöker jag lura
Men jag ska ändå fixa att vara normal.....och utan att någon märker att vi hånglade igår![]()
![]()
![]()
Nä nu ska jag nog duscha och promenera till jobbet. Köra bil vågar jag inte![]()
Tidigt?Just nu på SVT kan man njuta av en debatt om boken "Riksdagens revisioner" med ingående referat från samtliga kapitel. Händer bara om man kliver upp tidigt. Har alltså missat dessa höjdpunkter hela livet.
Just nu är jag även sjukt jävla irriterad över att nåt pucko till sommarvikarie har misskött personalrabatten och köpt enorma mängder till sjukt rabatterade nivåer, vilket nu innebär att det troligen kommer drabba alla. Så jävla förbannad att hen nu fuckar upp våra fina förmåner och förstör för alla andra som jobbat evigheter och alltid varit lojala.
Fy vad fräckt gjort!Just nu är jag även sjukt jävla irriterad över att nåt pucko till sommarvikarie har misskött personalrabatten och köpt enorma mängder till sjukt rabatterade nivåer, vilket nu innebär att det troligen kommer drabba alla. Så jävla förbannad att hen nu fuckar upp våra fina förmåner och förstör för alla andra som jobbat evigheter och alltid varit lojala.
Så svinigt.
Det är väl lika bra att säga det här också, eftersom han var trådens förtjänst. Guldhästen finns inte längre, han rycktes bort från mig igår. När stallägaren ringde och berättade att han hittats död var det som att trycka på en knapp, all min livsglädje rann ur. Jag ser ingen mening längre, helst skulle jag följa efter honom direkt.
Det står mer om det som hänt i Föl 2016-tråden. Orkar inte dra det en gång till.