Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det passerade precis 3 stycken grabbar på gatan med varsin basketboll och inte studsade dom i takt ens.
Mig stör det inte men verkar ju ganska ogenomtänkt den här tiden på kvällen mitt i veckan.

Jag skulle ha sovit till lite över sju men kunde bara inte fortsätta sova så nu har jag satt igång en tvätt och tittar på regn och blåst utanför fönstret.

Jag kör med en gammal klassiker idag: dåligt morgonhumör. Det är tur att det inte är standard för mig att gå upp snortidigt och ha en buss att passa, samtidigt som både det ena och det andra skiter sig. Men jag hittade rätt busshållplats i alla fall och hann med bussen. Nu sitter jag på tunnelbanan.

Ställde mig på vågen och har gått ner över 3 kg på drygt en vecka. Jag måste verkligen försöka äta lite mer för så snabb viktminskning kan knappast vara bra eller hållbar.

Sitter på jobbet.
Igår fyllde sambon 30 så idag kommer lite av hans familj upp från Skåne för att fira och imorgon ska vi till Göteborg och fira med kompisar.
Idag fyller systerdottern 2 år och ska firas på söndag, direkt avlösande 30-årsfirandet. Puuuuh, det kommer gå i ett de närmaste dagarna.
Måndag är det två lägenhetsvisningar.

En vecka kvar till semestern...... som inleds med hela Falsterboveckan, sen hem 4 dagar innan jag åker till Skottland en vecka. Alltså jag är nästan lite stressad :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 123
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 544
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 273
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 972
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka