Nej då, breaket var för att jag konstaterade att jag borde skrota koffeinet så det är koffeinfrittDu kommer bli en duracellkanin på speed![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej då, breaket var för att jag konstaterade att jag borde skrota koffeinet så det är koffeinfrittDu kommer bli en duracellkanin på speed![]()
Bra jobbat! Jag lyckades få ihop en mil jag med, men uppdelat under dagenHar följt @Trott ´s exempel och har nu varit ute och cyklat milen
Jag vill starta en ny prenumationsbox, men vet inte vilkenHar ju haft Testagram tidigare så vet inte om jag ska köra igång med den igen... Funderar på någon te-box? *fortsätter söka*
Vad brukar det vara för produkter i den? Jag är ju ingen vidare kock (ibland glänser jag till men tja...) så om det är nå komplicerade saker är risken stor att det inte blir nått av detTesta Kökets? Jag tycker den är bra.
Edit: Postade innan jag läst allt![]()
Fast det där måste ju folk få bestämma själv.
Jag vet att man haft en handfull som drabbats av stroke efter nackmanipulation. Men IOM att jag inte har någon förhöjd risk för sånt genetiskt etc så tar jag den risken 1 gång/v och har gjort i 10 år.
Annars fungerar inte jag. Valet jag har är enorma mängder morfinpreparat.
Jag är tillsammans med en Kiro. Varken han eller några av de han utbildat under flera år på Kirohögskolan eller hans kollegor han sammarbetar med har någonsin råkat ut för stroke pga nackmanipulation.
Så risken är otroligt(!) liten. Men visst har några drabbats. Sen är frågan om de inte skulle drabbats av stroke iaf inom kort.
Vad brukar det vara för produkter i den? Jag är ju ingen vidare kock (ibland glänser jag till men tja...) så om det är nå komplicerade saker är risken stor att det inte blir nått av det![]()
Följer erat ex och cyklar hunden 8km.Bra jobbat! Jag lyckades få ihop en mil jag med, men uppdelat under dagenFörst 6.9 km sen 2,7 km och 2,7 km (dom där 2x 2,7 km blev för att jag cyklade till och från verkstaden där jag lämnade bilen på service och ner på stan)
![]()