Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag överlevde hos grannen trots att deras Berner Sennen flög på mig och först låtsades att jag var tuggleksak :eek: och sen försökte tvångshångla ihjäl mig. :love:
Alltså, skulle jag vara inbrottstjuv och få det grova morret "i knät" han kör med så skulle jag springa för livet. :eek:

Började riva ner mammas kök idag. Tills vi var tvungna att avbryta och jag åka till stallet. Hade lyckats förtränga att det sista höt skulle in idag. 20.15 var vi klara med sista lasset. Nu har vi gott om mat till alla hästarna hela vintern. :up: Det är en skön känsla när skullen är fullproppad.

Livet är rörigt och jag är helt slut som artist! Hjärnan är mossig och trött!
Många nya val, lite förändringar, en halv ekonomisk katastrof och en framtida säkerhet. Japp livet är rätt upp och ner men det löser sig nog som alltid ;)
I morgon är sista arbetspasset på hela 3 timmar sen väntar 2,5 veckas semester :banana: :bow:

Livet är rörigt och jag är helt slut som artist! Hjärnan är mossig och trött!
Många nya val, lite förändringar, en halv ekonomisk katastrof och en framtida säkerhet. Japp livet är rätt upp och ner men det löser sig nog som alltid ;)
I morgon är sista arbetspasset på hela 3 timmar sen väntar 2,5 veckas semester :banana: :bow:
Du verkar lyckas lösa det mesta!!

Du verkar lyckas lösa det mesta!!
Ja det är nog så....det mesta tycks jag lösa, konstigt nog. Men den där tryggade ekonomin verkar vara långt borta.... precis när allt är stabilt händer något...ändrar strategi och hoppas på bättre resultat långsiktigt nu....:cautious:

Surar lite över att jag tappade min nya mobil. Den är åtminstone inlämnad och försäkringsbolaget inkopplat. Men det innebär också att jag nu får hålla till godo med en Sony Ericsson från 2009...

Gaaah! Börjar få träningsvärken från helvetet. Kom knappt upp ur soffan, hasat runt med vovvi på prommis. Känner mig helt överkörd.

Gaaah! Börjar få träningsvärken från helvetet. Kom knappt upp ur soffan, hasat runt med vovvi på prommis. Känner mig helt överkörd.
Jag börjar oroa mig för hur jag kommer att känna i morgon... :cautious: gräsklippning och högtryckstvätten och så lite plantering på det...:cautious: sen klappstolar på sjukhuset i morgon :meh:

Jag börjar oroa mig för hur jag kommer att känna i morgon... :cautious: gräsklippning och högtryckstvätten och så lite plantering på det...:cautious: sen klappstolar på sjukhuset i morgon :meh:

Ja, jag ska upprepa samma fysjobb imorgon iom fler hästar på schemat då med. Men jag slipper sitta still på skitstolar. Det måste vara väldigt mycket värre för kroppen.

Hoppas det går bra för er på sjukan!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 084
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 518
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 218
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 964
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka