Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det räckte med att tvätta händerna med tvål några gångerHur blev du av med det!?
Hela den här kommunen är en enda stor uppförsbacke.Men va f*n....jag stod ju ute och målade. Att du inte svängde in!!
Jepp...den backen är nog dryg. Alla gasar på som tusan i den för att inte tappa fart.
Säg bara inte "O Gud, låt vinden vända tills jag åker hem" som gumman sa när hon hade motvind för hon blev bönhörd.Hela den här kommunen är en enda stor uppförsbacke.
Får svänga förbi någon annan gång![]()
Du verkar lyckas lösa det mesta!!Livet är rörigt och jag är helt slut som artist! Hjärnan är mossig och trött!
Många nya val, lite förändringar, en halv ekonomisk katastrof och en framtida säkerhet. Japp livet är rätt upp och ner men det löser sig nog som alltid
I morgon är sista arbetspasset på hela 3 timmar sen väntar 2,5 veckas semester![]()
![]()
Ja det är nog så....det mesta tycks jag lösa, konstigt nog. Men den där tryggade ekonomin verkar vara långt borta.... precis när allt är stabilt händer något...ändrar strategi och hoppas på bättre resultat långsiktigt nu....Du verkar lyckas lösa det mesta!!
Vårdnadstvist.
Jag börjar oroa mig för hur jag kommer att känna i morgon...Gaaah! Börjar få träningsvärken från helvetet. Kom knappt upp ur soffan, hasat runt med vovvi på prommis. Känner mig helt överkörd.
Jag börjar oroa mig för hur jag kommer att känna i morgon...gräsklippning och högtryckstvätten och så lite plantering på det...
sen klappstolar på sjukhuset i morgon
![]()