Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Enligt vader gudarna kommer vi att ha 6 grader Celsius och sol pa julafton. :crazy: Nu skiner solen har varje dag ... mellan skurarna.:angel: I borjan pa January aker vi nog till Florida for en manad eller tva innan vi har kommit i ordning pa riktigt och skaffat hus och verkligen blivit bofasta har i Oregon.
Som här då, 7,5+ och sol just nu. :p

Jag hade fått för mig att ni hade en farm med en massa hästar.:confused:

Florida en längre tid låter inte helt fel faktiskt. :)

Röjde inne och försökte få lite struktur på prylarna och hittade en fåtölj jag inte sett sen,,,,,,,,,ja fan vet när under berget med kläder så när klockan var 4,30 imorse hade jag vikit berget, sorterat strumpor och flyttat allt som flyttat in bland kläderna till där det borde lagts från början och sen glodde jag lite på tv innan jag somnade. Vaknade före klockan som stod på 9 och var utsövd,,,,,,, :crazy:

Sovmorgon 10 timmar, jösses har jag skapat mig en ny vana?! :o
Kaffet är under intag och kroppen börjar vakna till liv. Har betalat den sketna bilskatten! Skönt att ha den avklarad. :devil:

Flaxat runt och handlat lite, hämtade ut ett av två paket. Det andra hade kommit på villovägar och kanske dyker upp nästa vecka. Tur det inte var det med julklappar i :up:
Nu blir det ett bad och sen bär det av till jobbet för att jobba till imorgon. Slutar vid halv fyra :wtf:

Lyssnar på spöregnet utanför och försöker motivera mig till att åka och handla. Är förkyld och har ont i halsen. :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 854
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 454
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 297
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 694
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka