Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är det mesta klart i mitt praktiskt taget julfria hus, undantaget är en ljusstake och en julgrupp med amaryllis. Jag skall hämta den beställda hummern i morgon fm när jag drar till minneslunden och så är det bara att fira födelsedag.:up:

De som återstår är att damsuga köket.

Sådärja.
Smet hem tidigare från jobbet eftersom deet inte finns några lektioneer att planera förrän 4 januari. Hann gå på apoteket ocgh Coop.

Nu ska jag klä om från "stadskläder" till mina sunkigaste slappa hemmadito. Inte förrän den 27 tänker jag vara presentabel igen. :D
Fördelen att bo utan insyn - man kan gå runt klädd precis hur som helst.

Som här då, 7,5+ och sol just nu. :p

Jag hade fått för mig att ni hade en farm med en massa hästar.:confused:

Florida en längre tid låter inte helt fel faktiskt. :)

Farmen och alla hastar utom en saldes i May i ar ... Nu har vi flyttat fran Sodra USA's ostkust till Nord vastra USA, nastan anda uppe i Canada. Har regnar det. Mycket. Det finns regnskogar har. Och vattenfall. Och lera.

Jag stormtrivs, men vantar pa att varen ska komma med temperaturer runt 20*C och varmare. I Mars. :cool:
Sa nu tankte vi rymma fran regnet och stanna i Californien hos vanner ... sedan i Arizona nagra dagar innan vi aker vidare till Florida for att halsa pa sonen och hamta grejor som behover komma hit dar vi bor.:)

Ska ägna en del energi på att förtränga kollegan som brände mina proppar igår.
Folk som ska berätta för andra hur man mår :banghead: :banghead:
Jag vill inte få det berättat för mig. Jag är rätt övertygad om att min egen version är sannare. :rage:

Mitt hem är inte ens nära jul och det kommer gäster på juldagen,hallen ser ut som ett verktygsupplag,köket som en bomb slagit ner med klappar o papper överallt,gästrummet saknar säng,sängbord ,matta och mitt på golvet står en såg :eek: och jag tapetserar och sätter träpanel i trapphallen (japp panelen är målad :D )
Nu tar jag kafferast och jag tror jag slår @tanten i sunkigare kläder.

Sitter i Frederikshamn och väntar på båten till Göteborg 2015. Sedan nattvila i Götet innan jag byter trailer i Arendal (också Götet) och kan sätta kursen hem. Inget "jul stök" för mig i år, kanske hinner jag köpa en skinka innan affärerna stänger ...

Åh vilken tokig men bra dag det varit idag.
Sett solen idag, den kom som en stor stark gul lampa rätt in i ögonen, märks att det är låg nu.
Först lossai Mölndal och sen Carlsberg och hämtade backar, för att sedan åka hem och tvätta lastbil, samt byta trasiga lampor på ekipaget.
Å nu är det julledigt fram till den 11/1. :up:

12399101_1164103543620490_1174215678_n.jpg

Eftersom buke har varit där, utan pekpinnar eller säga vad jag ska göra, mer som en riktigt vän som finns där med bra råd när det behövs. Så är det väl inte mer än rätt att ni får veta:

Den här 31 åringen kan tydligen fortfarande ragga! Lyckades överleva hångel och sexning med en helt ny kille wtf :o Vet nog inte vad som hände ordentligt än, men att hångla ordentligt med någon var fan ashäftigt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 854
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 454
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 297
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 694
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka