Hade jag fått bestämma hade jag haft en ny Volvo med dual-clutchVi har en ny daf med skåp som chefen är väldigt nöjd med! Nyaste kranbilen är en merca med fassi-kran, tror det är en likadan på g in också![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade jag fått bestämma hade jag haft en ny Volvo med dual-clutchVi har en ny daf med skåp som chefen är väldigt nöjd med! Nyaste kranbilen är en merca med fassi-kran, tror det är en likadan på g in också![]()
Vi har en gammal Scania med kran som är knallorange, så den kallas för televerkarnHade jag fått bestämma hade jag haft en ny Volvo med dual-clutch, men jag är rädd att de snart ska byta ut min bil och då blir det nog en Scania.
![]()
Rätt intressant egentligen att man ger gamla bilar osv namn.Vi har en gammal Scania med kran som är knallorange, så den kallas för televerkarn![]()
Här med!Nu är vi redo! (Bingolotto uppesittarkväll )
https://www.instagram.com/p/_pP1D7uzH2/
Sitter hos svärföräldrarna och längtar härifrån. De är så.. Äckliga! Huset luktar mögel, svärfar stinker svett, de smaskar som en halv orkester, alla är gravt överviktiga, har andningsproblem och flåsar konstant, svärfar pratar med oss som om vi vore tio år gamla.. Blir inte bättre av att han tror att han är smart men egentligen har noll koll (och känner sig hotad när jag argumenterar emot och har källor på allt). Jag avskyr ljudet av människor som äter och flåsar och gör onödiga kroppsliga ljud!!
Och här ska jag sitta hela julhelgen.. Jag kommer förgås och dö inombords.
Orkar inte vara trevlig, måste jag vara trevlig? Jag biter ihop och ställer upp för sambons skull men jag orkar verkligen inte!
Men VARFÖR?Och här ska jag sitta hela julhelgen.. Jag kommer förgås och dö inombords.
Orkar inte vara trevlig, måste jag vara trevlig? Jag biter ihop och ställer upp för sambons skull men jag orkar verkligen inte!
Men VARFÖR?
Måste du vara där hela tiden? Kan inte sambon fira med sina föräldrar och du bara vara med en del av tiden? Ni sitter väl inte ihop?
Sitter hos svärföräldrarna och längtar härifrån. De är så.. Äckliga! Huset luktar mögel, svärfar stinker svett, de smaskar som en halv orkester, alla är gravt överviktiga, har andningsproblem och flåsar konstant, svärfar pratar med oss som om vi vore tio år gamla.. Blir inte bättre av att han tror att han är smart men egentligen har noll koll (och känner sig hotad när jag argumenterar emot och har källor på allt). Jag avskyr ljudet av människor som äter och flåsar och gör onödiga kroppsliga ljud!!
Och här ska jag sitta hela julhelgen.. Jag kommer förgås och dö inombords.
Jag har lovat att vara med.. Imorgon åker jag till min egen familj istället, trodde inte de var hemma men där hade jag fel!så jag får bita ihop (och stänga in mig i ett annat rum) till imorgon eftermiddag, sen tar jag bilen till mer civiliserade trakter!
De förstår och har inga problem med det
aladåb