Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har just kommit ner fran sonens hus dar vi atit middag som jag tillverkat ... med viss hjalp av sonen. Mycket gott. :d och det kommer helt klart att upprepas. :) Vi ater ofta ihop, men jag forsoker verkligen se till att jag ocksa lagar maten ganska ofta.

Nu sitter jag har och jaser ... jag har atit for mycket och ar ganska trott och super "stuffed". I morgon ska jag se om jag antligen far andan ur vagnen och hittar ett nytt stall till Michico ... den stackarn har inte tillrackligt med "bedding" och det mockas inte ofta nog (jag betalar for "full board", da jag reser mycket maste jag ju veta att det fungerar och att han far bra vard om jag inte ar har) Hans ogon rinner for att det stinker ammonia i hans stall och han far inte ga ut som de lovat. :banghead: Det gar ju nu nar jag ar har, men om jag reser ar det inte alls bra nog. Dags att soka nytt stalle.

Ska strax hjälpa älsklingen flytta ena bilen då han ska ha den andra och åka mot Arlanda. Grymt orolig eftersom det tydligen var för jävligt glashalt igår. Tur han har gott om tid.
Känns även bra att han bara är borta fyra dagar denna gång, sen har han långledigt!

dricker burn i mitt varma sköna sovrum efter att ha rastat hundarna ute i kylan, vill ha sommar igen!

12317808_911205532260726_251830353_n.jpg

:D

Jag antar att ni är värre?

-11,1 på balkongen men har en känsla av att den visar varmare än vad det är :o -13 enligt smhi och klart.se

:love:
2 år (eller om det tom är 3 år kanske, blev lite osäker)
Awwww
glomp.gif

Plötsligt känns mitt 1,5 år inte så långt. Får hoppas vi hittar något snart, en jag känner var singel i över 10 år och var olyckligt kär i en som redan hade fru och barn, men nog om det. Är säker på att vi kommer hitta något ändå. :up: :D

Awwww
glomp.gif

Plötsligt känns mitt 1,5 år inte så långt. Får hoppas vi hittar något snart, en jag känner var singel i över 10 år och var olyckligt kär i en som redan hade fru och barn, men nog om det. Är säker på att vi kommer hitta något ändå. :up: :D
Sen 2008 jag med ett strul emellan
Så ja singellivet kan jag haha

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 854
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 454
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 297
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 694
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka