Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä förstår det blir kyligt då@Trott: Jag har ju direktverkande ved, alla rum har inte element...
Nä förstår det blir kyligt dåhade nästan velat ha möjlighet att elda lite ibland trots jag bor i lägenhet, kallt trots element på max (som ändå knappt är mer än fisljummna)
![]()
Jo, jo, jo! Hur skulle det annars gå? Ur led vore tiden om trasten ej kaffe finge!
dricker burn i mitt varma sköna sovrum efter att ha rastat hundarna ute i kylan, vill ha sommar igen!
-11,1 på balkongen men har en känsla av att den visar varmare än vad det är-13 enligt smhi och klart.se
hade gärna fått vara utan minustecknet framförAha, ungefär som här då.
Awwww
2 år (eller om det tom är 3 år kanske, blev lite osäker)
Beror väl på vilket "håll" du anser vara värre.![]()
Jag antar att ni är värre?
Sen 2008 jag med ett strul emellanAwwww![]()
Plötsligt känns mitt 1,5 år inte så långt. Får hoppas vi hittar något snart, en jag känner var singel i över 10 år och var olyckligt kär i en som redan hade fru och barn, men nog om det. Är säker på att vi kommer hitta något ändå.![]()
![]()
Usch då, fast å andra sidan ska väl egentligen inte klaga, var ju singel i 19-20år innan jag blev ihop med mitt X, som var min första, minns då att jag trodde att jag aldrig skulle hitta någon. Kanske hittar jag någon om 18 år?Sen 2008 jag med ett strul emellan
Så ja singellivet kan jag haha