Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag får sällskap ikvällTill och med övernattning
Stackarn måste gå upp 03.40 för att hinna åka till jobbet bara
![]()
Haha ja han bad nästan om ursäkt för att han skulle upp så tidigt, jag bara "äh jag kan somna om om jag vill efter du åktDet får min stackars särbo också göra om han jobbar förmiddag men det får han vackert stå ut med, han får ju mitt sällskap och det borde väga upp det hela
Det enda jäkliga är när dom åker.... jag är ingen morgonmänniska och är nog inte så trevlig att säga hejdå till mornarna
Ha en underbar kväll/natt nu och sedan vill vi höra skvaller imorgon![]()
Inte lite avundsjukJag får sällskap ikvällTill och med övernattning
Stackarn måste gå upp 03.40 för att hinna åka till jobbet bara
![]()
Haha ja han bad nästan om ursäkt för att han skulle upp så tidigt, jag bara "äh jag kan somna om om jag vill efter du åkt" Får väl hoppas bara jag klarar av att sova med sällskap, inte gjort det på två år
Haha ja jag får väl skvallra sen imorgon
![]()
Jag har svårt att sova när särbon är här, tur att han inte vill kramas hela nätterna! Hatar att sova under samma täcke och svettas och äckla sig på nätterna!
Ibland undrar jag om jag är knäpp, dom flesta jag pratat med det om älskar att sova sked![]()
Lite så kände jag i söndags morseJag har svårt att sova när särbon är här, tur att han inte vill kramas hela nätterna! Hatar att sova under samma täcke och svettas och äckla sig på nätterna!
Ibland undrar jag om jag är knäpp, dom flesta jag pratat med det om älskar att sova sked![]()
Ska äta chips ikväll och därefter verkligen göra ett seriöst försök att sova tidigt![]()