Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmm, tror jag får dra ner lite på nätshoppandet ;)
Förra veckan hämtade jag ut sju paket och nu har jag tre till som ligger och väntar på mig. Då får ändå några mindre saker plats i brevlådan. Oups :)

Hmm känner igen det där. Började faktiskt tycka det var pinsamt att springa in till gubben som har affären där jag hämtar ut paket. Men nu ska det väl vara lugnt-ett tag iaf.

F-n vad SMHI har fel! :wtf: enligt dem ska det vara -3 här nu. Det är -11 och då är det på den termometer som brukar visa högst temperatur. Jag har inte vågat kolla på den andra... :cautious:

@ainasoja :heart Det är bara att ringa det vet du! Jag fungerar att båda gråta och skratta med! :heart

I övrigt så har jag läst, borde säga studentlitteratur men just nu är den förbaskat tråkig och jag har en jättespännande roman som jag vill läsa... :o så jag belönar mig själv med att få läsa lite trevlig roman mellan tråkläsningen... :angel: Burit in ved har jag hunnit med på morgonen så nu har jag en skön brasa på gång.
Igår kväll var jag på tävlingsledarmöte, det känns lite bättre i år än ifjol och vi är dessutom två som delar på det. En bekant hade mer ågren, hen får inte ihop folk i och med att deras dag är en vardag och föräldrar arbetar... Men jag lyckades hålla mig ifrån att erbjuda min hjälp, jag vet ju att jag går på knäna som det är, men jag sa att hen får ringa om det blir fullständig kris.

Om man sitter i en offentlig datasal där det sitter andra personer, kan man inte gå ut och prata i telefonen då? :cautious: Istället för att sitta med högtalartelefon på högsta volym och prata jättehögt. Sitter med hörlurar på och hör ändå allt som sägs. Har ändå rätt hög volym på själv för att slippa höra skiten. :meh::cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 885
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 482
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 302
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 748
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Dalmatiner
  • Valp med diarré?