Vad i hela friden gör vi? (Del XII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tjohoo, blev med ny soffa idag äntligen :bump:

Ska vi bara vänta två månader innan den kommer också men det är ju bara att stå ut :p

Denna blev det till slut,
https://www.instagram.com/p/BACrOTeNg7q/

Å nu har jag precis matat lillan och lagt henne i babygymmet å satt mig i soffan bredvid och tittar på Alice i underlandet och äter ostbågar.

Kunde du ju fått hem redan på tisdag eller onsdag om du köpt på **** eller ***** :)

Sytt på min kavaj, är rätt nöjd hur det gått så här långt iaf. Är lite knörvel med kragen som jag måste fixa till, men jag har en plan. Måste köpa dragkejdor till ärmarna (ska kunna ta av på) och bestämma mig för om jag ska fixa slag på ärmarna som jag tänkt.

Sytt på min kavaj, är rätt nöjd hur det gått så här långt iaf. Är lite knörvel med kragen som jag måste fixa till, men jag har en plan. Måste köpa dragkejdor till ärmarna (ska kunna ta av på) och bestämma mig för om jag ska fixa slag på ärmarna som jag tänkt.

Sickan brukade väl också ha en plan ...:p

Två "tvättbjörnsbanankakor" står i ugnen nu och nästa laddning blir ett par "tvättbjörnscitronkakor". :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
69 474
Senast: Mineur
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 319
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
55
· Visningar
1 699
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 170
Senast: Majjijann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka