God morgon, då var det en ny dag och det snöar visst lite idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just ja, det var du som bodde där. Hade för mig det var någonstans här i närheten. Hade jag bott kvar i Herrljunga hade det varit närmare än där jag bor nu.Mutor kan även komma dig till godo, jag bor ju Falköping![]()
Finns det parkering utefter flygfältet för en 17 metare, så kommer jag gärna och hälsar på. Fast får nog varna om att det gärna blir framåt 3 tiden på natten då lastningen och pappren sällan är klar före 1.
Just ja, det var du som bodde där. Hade för mig det var någonstans här i närheten. Hade jag bott kvar i Herrljunga hade det varit närmare än där jag bor nu.![]()
VARFÖR i hela helvete ska hon leka kl 8.00!?!
Jag red aldrig där, red i Vårgårda. Förvisso provade jag på att rida där någon gång innan jag ens hade börjat rida, har för mig jag red på någon fjording, men inte helt säker.Om du gick i ridskolan i Vreta då Anna drev den, vet du säkert vem jag är. "Gubben" som hjälpte till i stallet och pysslade på anäggningen med allt möjligt. Gamla goda tider med Brunte, Freilis, Lina, Branetta och alla de andra![]()
Hade en underbar kväll igår med två Bukefalister, en massa god mat och gott dricka så tar det rätt lugnt nu![]()
Så lustigt, jag gjorde precis samma sak! Nu slöar jag hemma hos en mycket trevlig bukefalist och laddar för att köra hem.![]()