Vad i hela friden gör vi? (Del XII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
:rofl::rofl::rofl:
Guuu, innan jag fattade va du gjorde... trodde du va ute och körde i värsta ovädret, sen trilla poletten ner. :rofl::rofl:

:D :rofl:

Det är ju aptråkigt att tvätta bilen så jag var ju tvungen att ha något att göra.

Men det var f-n deprimerande att köra hem, jag tror de har slängt ut ett mindre berg av salt här nu :arghh: :yuck:

:D :rofl:

Det är ju aptråkigt att tvätta bilen så jag var ju tvungen att ha något att göra.

Men det var f-n deprimerande att köra hem, jag tror de har slängt ut ett mindre berg av salt här nu :arghh: :yuck:
Därför jag föredrar att tvätta själv, vem vet vad som gömmer sig för skit i dom borstarna. :eek::nailbiting:
Sen kanske det hänger ihop med att vi har tvätthall på jobbet som vi får utnyttja. :angel:

Därför jag föredrar att tvätta själv, vem vet vad som gömmer sig för skit i dom borstarna. :eek::nailbiting:
Sen kanske det hänger ihop med att vi har tvätthall på jobbet som vi får utnyttja. :angel:

Jag orkar inte det och har ärligt talat en gammal rishög. Automattvätt duger bra plus att den var gratis den här gången pga stämpelkort :up:

Jag orkar inte det och har ärligt talat en gammal rishög. Automattvätt duger bra plus att den var gratis den här gången pga stämpelkort :up:
Jag är lite nojjig, men å andra sidan har jag ingen rishög än, å nu när jag tänker efter finns det inga automattvättar på behändig avstånd här.
Kan dock tänka mig att det är smidigt att inte behöva tvätta själv. :up:

Jag är lite nojjig, men å andra sidan har jag ingen rishög än, å nu när jag tänker efter finns det inga automattvättar på behändig avstånd här.
Kan dock tänka mig att det är smidigt att inte behöva tvätta själv. :up:

Äh jag tvättade bilen "för hand" i flera år innan jag erkände för fd sambon att jag körde den i automaten! Man fick absolut inte göra det enligt honom, jajja bilen varken krömp, blev oformlig eller tappade färg så jag vet inte varför han var så nojjig över det!?!

Kom just 'hem' till Bollnäs från Stockholm efter en helvetesdag. Började med att jag försov mig grovt och fick fixa på en timme jag räknat att jag hade fyra timmar till. Sedan höll jag på att glömma nycklarna till Bollnäs, slet åt mig dom och halvvägs till Bollnäs slog mig plötsligt tanken att jag tagit med mig fel nycklar. Så sista timmarna var jag bergis på att jag inte skulle komma in. Ringde i panik hyresvärden som inte visste vem som hade extranycklar och själv hade han fest och bor en halvmil från där jag bor. Som grädden på moset var tåget en timme försenad. Men! Rätt nycklar och kebab när jag varvat ner lite nu. Gosig katt som är mycket nöjd med att slippa buren och visar hur mycket hon gillar matte genom att köra upp rumpan i mitt ansikte hela tiden.:D

Imorgon flyttar jag till nya lägenheten! Hurra, hurra.

Tittar på en dokumentär om katter, ska ta te strax och försöker ignorera den där krypande, jobbiga känslan av ensamhet. Spyr på att sitta själv vareviga kväll

Bara jag som älskar att vara ensam?
Fick ju besök för två dagar sen och har fortfarande ångest över de

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
68 533
Senast: Mineur
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 301
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
46
· Visningar
1 381
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 039

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka