Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fuuuusk med fint väderRedo för jobbet men först ska jag gå ut och plocka av hästarna täckena för det ska bli fint väder i dag med![]()
Stackarn. Hoppas det vänder snabbt nu.Ni vet jag har tyckt att min dotter har varit lite väl gnällig trots att hon har varit sjuk, men jag tycker att hon borde ha blivit bättre... Igår var hon än sämre och det pep och bubblade när hon andades så idag fick vi komma in på VC... Penicillin och Brickanyl utskrivet i 10 dagar...Hoppsan hon var visst så sjuk som hon tyckte...
Nåja nu borde det väl vända för henne hoppas jag!
Ja verkligen,just nu har hon mest panik över att hon ligger efter i skolan och att hon måste själva de stora tabletterna med penicillin... Men jag har gett som förslag att hon ska försöka åka till skolan ett par timmar imorgon så hon hinner kolla av vad hon har missat och sen åka hem och vila och plugga hemma och det tyckte hon lät bra. Tack och lov att hon går i en skola som är väldigt flexibel!Stackarn. Hoppas det vänder snabbt nu.
Hur gammal är hon?Ja verkligen,just nu har hon mest panik över att hon ligger efter i skolan och att hon måste själva de stora tabletterna med penicillin... Men jag har gett som förslag att hon ska försöka åka till skolan ett par timmar imorgon så hon hinner kolla av vad hon har missat och sen åka hem och vila och plugga hemma och det tyckte hon lät bra. Tack och lov att hon går i en skola som är väldigt flexibel!![]()
Tretton, fyller fjorton i sommar så hon går i åk 7, så det börjar bli en hel del plugg. Hon har dessutom rätt höga krav på sig själv och vill helst att allt ska vara perfekt men vi försöker lära henne "gott nog"...Hur gammal är hon?
Då förstår jag henne. Jag var likadan själv på den tiden.Tretton, fyller fjorton i sommar så hon går i åk 7, så det börjar bli en hel del plugg. Hon har dessutom rätt höga krav på sig själv och vill helst att allt ska vara perfekt men vi försöker lära henne "gott nog"...![]()