Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Firar påsk med bror, brorsbarn, pappa och styvmor. Så skönt med ett andningshål mitt i vansinnet som är mitt jobb och arbetsgivare just nu. Har nästan glömt hur det är att umgås med socialt välanpassade människor som kan diskutera på ett vettigt sätt. :)

Fodrat lunch och fixat stallet. Passade på att dra av Annie täcket så hon får njuta ordentligt av vårsolen :)
Nu ska jag ta tag i ett dåligt samvete, har ett gäng vägghyllor som ska upp i olika rum. Tänkte gjort det i december sisådär :angel:

Jag försöker kolla på hoppningen från i förmiddags, men det står att det bara kan ses i Sverige (jag ÄR i Sverige :banghead:). Kan nån testa om det funkar för er, dvs om det är hos mig det är knas eller hos SVT?
http://www.svtplay.se/video/6745993/ridsport-goteborg-horse-show/ridsport-varldscupfinalen-goteborg

Edit: efter typ 10 minuter så startades sändningen plötsligt.

Du är i Småland, småland är lika lite Sverige som vad skåne är med alla sina snapphanar och stenröser byggda som försvar mot svearna:p

Du är i Småland, småland är lika lite Sverige som vad skåne är med alla sina snapphanar och stenröser byggda som försvar mot svearna:p

Nej jag är ju nästan i Hufvudstaden, kan det bli mer Sverige?!

SVT verkade bara ha lagt upp den där texten och sändningen tickade på liksom, och efter ett tag försvann den. Fattar inte hur de kan trassla så jävla mycket med play.

Nej jag är ju nästan i Hufvudstaden, kan det bli mer Sverige?!

SVT verkade bara ha lagt upp den där texten och sändningen tickade på liksom, och efter ett tag försvann den. Fattar inte hur de kan trassla så jävla mycket med play.

Ursäkta, såg bara på massa blått och struntade i att läsa det gröna :)

Hallå eller! Småland är Sverige, det är resten av landet som är fel. Så det så :mad:
Skåne är inte välkommet någonstans och borde strykas ur kartboken.

Måste ju visa passet för kameran varje gång jag åker mellan Mullsjö och Falköping, håller upp det så fint mellan ansiktet och kameran så jag ska vara säker på de ser det står Norge på röda omslaget, så nog finns det någonslags gräns där:p:angel:

Måste ju visa passet för kameran varje gång jag åker mellan Mullsjö och Falköping, håller upp det så fint mellan ansiktet och kameran så jag ska vara säker på de ser det står Norge på röda omslaget, så nog finns det någonslags gräns där:p:angel:

Äsch det är bara för att vi Falköpingsbor inte vill ha in konstiga utbölingar! Kan smitta osten och platta till bergen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 838
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
299
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
104 091
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 281
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka