Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska ut och dona en stund trädgården. Sen åker jag och min dotter till mina föräldrars sommarhus som vi ska förbereda lite inför försäljningf

Får inte igång sändningen från GHS?
Det står Detta program kan endast ses inom Sverige p.g.a rättighetsrestriktioner
Ursäkta men jag sitter ca 1 mil från Scandinavium.

Gaaaaaaaaaah :devil::mad::cry:

I natt kl 2, blir kl 3. :D
sommartid.jpg

Jag kör den varianten på jobbet och är helt slut när jag kommer hem.. Är ingen social människa och har så svårt att vara annat än "professionellt social".. Fått höra att jag är underbar i kundtjänst men hemsk i fikarummet (inte så illa, de gillade mig ändå men jag sa inte så mycket).

Eller egentligen tycker jag nog att det är rätt kul, men ångesten! Den tycker inte att det är kul.. Dumma jäkla ångest, den borde förbjudas :rage:
Vet precis hur du menar.
Jag tackar ju min sociala fobi genom att gå fram och börja prata med folk. Nu när jag inte är helt ok i huvudet funkar inte den varianten.
Jag både längtar efter och fasar för att börja jobba igen

En sväng in till Ulricehamn snart för lite shopping på dollarstore och lite annat
Sen hem och gå en långpromenad med hunden ifall det smälls raketer senare.
Dammsuga och torka golv stå på schemat med.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 838
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
299
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
104 089
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 278
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka