Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förlåt :o :D
Den är verkligen jättegod och så enkel att göra.
Lite fundersam på hur länge den håller sig i kylen bara, gjorde den i fredags, kan man ha det som är kvar till lunch på tisdag tro?

Med tanke på räkorna kan du nog förlita dig på ditt luktsinne ganska bra och sen testa att smaka lite räka så hade jag gjort tror jag.

Usch @ASKAPLASKA hoppas det går bra:(
Min häst lyckades fastna och vira om bakbenen i sån jäkla stel hagtråd, var panik då. Men lyckades få honom att stå still och sen knipsa av skiten:arghh:

Botat ångest med vin :down:, inget bra!! Har oftare och oftare ångest. Kanske bäst att kontakta VC för några piller , de antidepressiva klarar inte av att ta udden av all ångest

Totalt jävla skitkaos. Sitter i mörkret och väntar på veterinär. Hårboll med 2 meter stasande eltråd runt bakbenet.
Han är nu så arg att han skriker och sparkar hejvilt så fort man ens nuddar honom.
Men shit! :eek: Jag håller tummarna för allt i världen att det går bra! :(
?? Hur menar du nu??
...behöver jag förklara? Eller räcker det om jag ber dig en sista gång att låta mig VARA?
Är det så svårt, verkligen?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
291
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 871
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 167
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka