Åhhhhh nejTotalt jävla skitkaos. Sitter i mörkret och väntar på veterinär. Hårboll med 2 meter stasande eltråd runt bakbenet.
Han är nu så arg att han skriker och sparkar hejvilt så fort man ens nuddar honom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åhhhhh nejTotalt jävla skitkaos. Sitter i mörkret och väntar på veterinär. Hårboll med 2 meter stasande eltråd runt bakbenet.
Han är nu så arg att han skriker och sparkar hejvilt så fort man ens nuddar honom.
Förlåt![]()
Den är verkligen jättegod och så enkel att göra.
Lite fundersam på hur länge den håller sig i kylen bara, gjorde den i fredags, kan man ha det som är kvar till lunch på tisdag tro?
Grattis!Tack så jättemycket alla!Har haft en väldigt bra dag och istället för tårta m.m. åt vi Lángos
![]()
Totalt jävla skitkaos. Sitter i mörkret och väntar på veterinär. Hårboll med 2 meter stasande eltråd runt bakbenet.
Men usch! Hoppas det går bra! Håller tummarna!Totalt jävla skitkaos. Sitter i mörkret och väntar på veterinär. Hårboll med 2 meter stasande eltråd runt bakbenet.
Lyckost :P har en timme mer än dig.Bara 6 timmar och 40 minuter kvar av nattens pass på jobbet.
?? Hur menar du nu??Du kunde inte låta bli va...?![]()
Men shit!Totalt jävla skitkaos. Sitter i mörkret och väntar på veterinär. Hårboll med 2 meter stasande eltråd runt bakbenet.
...behöver jag förklara? Eller räcker det om jag ber dig en sista gång att låta mig VARA??? Hur menar du nu??