Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknat med värsta förkylningen. Snorig, nyser och hostar. Vart kom det här ifrån :confused: Har inte tid med massa snor nu vill vara pigg och rask så jag kan fixa i trädgården!

Senast ändrad:
Snart är det dags för rast. Jag ska passa på att åka förbi Mamma och Rune, deras klockor behöver ställas om. Sen bär det vidare mot Skillingaryd.

Sitter på toa på jobbet och vill nästan börja gråta :crazy: Börjar bli så trött på det här, jag vet inte ens vad som är fel med den här praktiken, men har nu varit här sen i oktober och jag bara typ längtar hem när jag börjat mitt "pass". Fast å andra sidan så har jag inte haft någon semester sedan dess, inte längre än tre dagar i rad i julas :meh:
Inte hör man av sin handläggare på AF heller, hen som sa att hen skulle titta förbi, jomenvisst :meh:

Sitter på toa på jobbet och vill nästan börja gråta :crazy: Börjar bli så trött på det här, jag vet inte ens vad som är fel med den här praktiken, men har nu varit här sen i oktober och jag bara typ längtar hem när jag börjat mitt "pass". Fast å andra sidan så har jag inte haft någon semester sedan dess, inte längre än tre dagar i rad i julas :meh:
Inte hör man av sin handläggare på AF heller, hen som sa att hen skulle titta förbi, jomenvisst :meh:

Om man inte jobbar på kontor eller i skolan finns det i princip inget som heter semester eller ledighet mellan Augusti och Påsk, førutom jul/nyår ...

Om man inte jobbar på kontor eller i skolan finns det i princip inget som heter semester eller ledighet mellan Augusti och Påsk, førutom jul/nyår ...
Därför vill jag jobba på kontor :p ;)
Nä, men det känns väl deprimerande också då jag har inga semesterdagar som jag kan använda i framtiden. Och så får jag ingen lön :grin:

Därför vill jag jobba på kontor :p ;)
Nä, men det känns väl deprimerande också då jag har inga semesterdagar som jag kan använda i framtiden. Och så får jag ingen lön :grin:

Jodå, semester har du rätt till även om du går på praktik/a-kassa, fast det blir ju som du säger ingen ersättning för semesterdagarna.

Ge honom en kram från oss också!! :heart

Om du vill ha en paus sen så lär det bli tårta över hos oss vid typ 17-tiden. :angel: Jag tror nämligen inte att vi klämmer en hel tårta på ~8-9 pers :D
Vad gulligt av dig:heart
Kan inte riktigt lämna hemmet idag då jag vill ha örnkoll på Smirre + att ponnyrackaren och nya hästen inte riktigt har gjort upp ännu. Dessutom kommer Hundflickan då Lillmatten måste åka till sjukhuset igen:( Full beredskap mao.

Vad gulligt av dig:heart
Kan inte riktigt lämna hemmet idag då jag vill ha örnkoll på Smirre + att ponnyrackaren och nya hästen inte riktigt har gjort upp ännu. Dessutom kommer Hundflickan då Lillmatten måste åka till sjukhuset igen:( Full beredskap mao.
Anade att det skulle vara så. Hade det inte varit såpass långt hade vi kunnat köra till dig, men jag gissar att vi inte kommer vilja lämna soffan när kalaset är klart :D

Smirnoff hälsar till alla och tackar även han för omtanken.
Han meddelar att han är 1: för vargjakt, 2: Matte är en skit som plågade honom halva natten och 3: Hon ska hålla sig på armlängds avstånd tills han kan överväga att bli sams igen.
2015-03-13_091758_55034886e087c36bcec550e1.jpg

Han meddelar att han är 1: för vargjakt, 2: Matte är en skit som plågade honom halva natten och 3: Hon ska hålla sig på armlängds avstånd tills han kan överväga att bli sams igen.

Armlängd avstånd? Är det bara för att kan sikta bättre när han spottar?

Om jag vore du skulle jag hålla mig utom spotthåll:p:idea:

Men guuuud så göllig!!! :love::love::love::love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
291
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 862
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 163
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka