@kolblakkur när börjar ni? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
21. Ni?@kolblakkur när börjar ni?![]()
Du kan inte stanna kvar några dagar extra?Vill dö... förkylningen har givetvis tagit fart, precis som jag förväntade mig
Dvs det blir jätteroligt att köra hem... not![]()
Du kan inte stanna kvar några dagar extra?
Själv ska jag ut och roa mig och panga plåtfigurer!![]()
Känner igen det där...Borde sova...men "ska bara..."
Håller helt med dig!Är inne en stund för att vänta på tvättmaskinen. Jag ska hänga ut tvätt för första gången i år! Ibland är det så bra att kunna glädjas åt det lilla. Det blir mer glädje totalt liksom
Ännu mer glädje: Morgnar, när man är ledig, är härliga. Alldeles nyss satt jag ute och njöt av solen. Helt vindstilla. Hackspetten knackade. Tranorna sjön på andra sidan ån. Åååå, vad jag tycker om det![]()
Så skönt att det gick bra ändå! Så otäckt när det händr sånt.Fy vilken ångestattack jag fick när jag kom in efter allt elände i natt
Det måste passerat en varg igen, det är det enda som får djuren att bete sig så här.
Jag är så tacksam att det finns änglar (distriktsveterinärer) som ägnar nätterna åt att åka runt och rädda livet på våra djur.
Nu är det en ny dag och jag ska ägna mig att bli hel själv, laga hage och krama min fina Smirnoff.
Kram till er alla som är så omtänksamma och alltid finns här med omtänksamma ord och tillrop![]()
Krya på dig! Magsjuka är min största skräck i livetHar vart vaken en stund men är nog dags att gå upp. Inte mycket sömn inatt tyvärr men magen verkar må bättre *peppar peppar ta i trä *
Ge honom en kram från oss också!!Fy vilken ångestattack jag fick när jag kom in efter allt elände i natt
Det måste passerat en varg igen, det är det enda som får djuren att bete sig så här.
Jag är så tacksam att det finns änglar (distriktsveterinärer) som ägnar nätterna åt att åka runt och rädda livet på våra djur.
Nu är det en ny dag och jag ska ägna mig att bli hel själv, laga hage och krama min fina Smirnoff.
Kram till er alla som är så omtänksamma och alltid finns här med omtänksamma ord och tillrop![]()
Tack! Ja det är inte trevligt! Första gången på flera år som jag har detKrya på dig! Magsjuka är min största skräck i livet![]()