Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad jag gör uppe så här dags? Glömde gå och lägga mig. Oooops! :o

Om sanningen ska fram så var jag inte ett dugg trött igår kväll så jag tänkte att då kan jag lika gärna fortsätta cadda kretskortet till en buck-boost-omvandlare tills jag blir trött,,,,,,,sen blev det morgon,,,,,,sen gick solen upp,,,,,,,och jag har nyss ätit frukost och häller i mig dagens första mugg kaffe. Tänk så det kan bli ibland men jag brukar strunta i att lägga mig och försöka sova om jag inte är trött för det är lönlöst och då blir jag bara förbannad på att jag aldrig somnar, och DET blir det ju bättre av. :meh:

Förresten lyckades jag få igång 3 skärmar till samma dator så nu har jag cadprogrammet på en skärm, databasen på nästa och google mm. på den tredje. Slå det Microsoft om ni kan, med Linux går det. :D

Jobbar långpass idag. Började 08.25 och slutar 21.10. Hann ta ut hästarna och fixa stallet innan så när jag kommer hem är det bara att släppa in dem igen :up:

Är inne en stund för att vänta på tvättmaskinen. Jag ska hänga ut tvätt för första gången i år! Ibland är det så bra att kunna glädjas åt det lilla. Det blir mer glädje totalt liksom :)

Ännu mer glädje: Morgnar, när man är ledig, är härliga. Alldeles nyss satt jag ute och njöt av solen. Helt vindstilla. Hackspetten knackade. Tranorna sjön på andra sidan ån. Åååå, vad jag tycker om det :heart

Fy vilken ångestattack jag fick när jag kom in efter allt elände i natt:crazy:
Det måste passerat en varg igen, det är det enda som får djuren att bete sig så här.
Jag är så tacksam att det finns änglar (distriktsveterinärer) som ägnar nätterna åt att åka runt och rädda livet på våra djur.
Nu är det en ny dag och jag ska ägna mig att bli hel själv, laga hage och krama min fina Smirnoff.
Kram till er alla som är så omtänksamma och alltid finns här med omtänksamma ord och tillrop:heart

Är inne en stund för att vänta på tvättmaskinen. Jag ska hänga ut tvätt för första gången i år! Ibland är det så bra att kunna glädjas åt det lilla. Det blir mer glädje totalt liksom :)

Ännu mer glädje: Morgnar, när man är ledig, är härliga. Alldeles nyss satt jag ute och njöt av solen. Helt vindstilla. Hackspetten knackade. Tranorna sjön på andra sidan ån. Åååå, vad jag tycker om det :heart
Håller helt med dig!
Här tutar tranorna och gässen, fåglarna kvittrar som galna och det är VÅR! Så ljuvligt. Ska nog härma dig och hänga ut tvätt på tork, även om det blir andra gången i år för mig. Sist vár det fortfarande massa snö ;)

Har vart vaken en stund men är nog dags att gå upp. Inte mycket sömn inatt tyvärr men magen verkar må bättre *peppar peppar ta i trä *

Det måste passerat en varg igen, det är det enda som får djuren att bete sig så här.
Jag är så tacksam att det finns änglar (distriktsveterinärer) som ägnar nätterna åt att åka runt och rädda livet på våra djur.
Nu är det en ny dag och jag ska ägna mig att bli hel själv, laga hage och krama min fina Smirnoff.
Kram till er alla som är så omtänksamma och alltid finns här med omtänksamma ord och tillrop:heart
Så skönt att det gick bra ändå! Så otäckt när det händr sånt.

Dags att skaka liv i kroppen, byta om och ta ungarna med till stallet. Skönt med en ledig måndag så vi kan köra lillungens lektion redan på fm. Dessutom uteritt i det fantastiska vädret. Tonåringen ska också med och rida igen en lektion hon missade i vintras. Gäller att passa på när det är uteritt.

Ge honom en kram från oss också!! :heart

Om du vill ha en paus sen så lär det bli tårta över hos oss vid typ 17-tiden. :angel: Jag tror nämligen inte att vi klämmer en hel tårta på ~8-9 pers :D

Jag har ont i äggstocken igen, trött trots att jag sov till halv tio idag, täppt i näsan och vad tenta på torsdag så är bara att sätta sig och plugga. Sjukt osugen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
291
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 871
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 167
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka