Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi är några som hängt här rätt länge (mitt nick är samma som innan men fick starta om för några år sedan när jag inte loggat in mig på ett tag) och precis som i andra sådana sammanhang blir det både vänskap och slitningar ;) :D Det flesta av oss är nog rätt snälla :)

Fullt förståeligt! Det är absolut en del av charmen med internetforum, men jag kan (som "ny medlem") känna att man ibland blir lite snurrig av att inte riktigt kunna alla kopplingar. Att man råkar trampa fel liksom.

Ja, jag har inte blivit uppäten än, så nog är ni snälla alltid :D

Tur att ni har humor också :love:

@kolblakkur
Inte lätt ordentliga för och nackdelar mot varandra verkar det som.

Kortare restid med så stor skillnad (tid är ork och tid vinter är mörker om man måste ut efter arbetet) och 200 kr är värt en del. (tänk på vad kostar resorna i rena pengar utom tid och vid ev. bekymmer vid egen sjukdom och akuta vetrinärbesök )
Körvägarna mot ridbana?
Klarar du dig utan spolspilta ?(man vänjer sig, hink och vatten går fint om de oftast bara är benen)
Stallpassen, hur många hästar och kanske vad för hästar/ägare/stallägare att ev. tampas med?

För mig hade nog stall 2 vart intressantast men jag har ej körkort, dock hade jag slitit med mig kompisen från stall 1.

Tänk noga, du har ett tufft beslut tycker jag.

Vi är några som hängt här rätt länge (mitt nick är samma som innan men fick starta om för några år sedan när jag inte loggat in mig på ett tag) och precis som i andra sådana sammanhang blir det både vänskap och slitningar ;) :D Det flesta av oss är nog rätt snälla :)
Jag skulle vilja säga att vi är ganska ofarliga allihop här, även jag fast jag tidigare fått stämplarna otrevlig, skrämmande, läskig mm. fast jag gång på gång förklarat att jag skrivit saker på skämt. Skulle jag m.fl. vara farliga och otrevliga så hade vi inte träffats IRL och varit vänner på fejjan eller gått på buketräffar. Jag gillar mina medbukefalister iallafall. :)

Fullt förståeligt! Det är absolut en del av charmen med internetforum, men jag kan (som "ny medlem") känna att man ibland blir lite snurrig av att inte riktigt kunna alla kopplingar. Att man råkar trampa fel liksom.

Ja, jag har inte blivit uppäten än, så nog är ni snälla alltid :D

Tur att ni har humor också :love:
Humor är väl största drivkraften till varför vi hänger kvar här på "hästdårarnas paradis" som jag brykar kalla buke för. :p

@kolblakkur
Inte lätt ordentliga för och nackdelar mot varandra verkar det som.

Kortare restid med så stor skillnad (tid är ork och tid vinter är mörker om man måste ut efter arbetet) och 200 kr är värt en del. (tänk på vad kostar resorna i rena pengar utom tid och vid ev. bekymmer vid egen sjukdom och akuta vetrinärbesök )
Körvägarna mot ridbana?
Klarar du dig utan spolspilta ?(man vänjer sig, hink och vatten går fint om de oftast bara är benen)
Stallpassen, hur många hästar och kanske vad för hästar/ägare/stallägare att ev. tampas med?

För mig hade nog stall 2 vart intressantast men jag har ej körkort, dock hade jag slitit med mig kompisen från stall 1.

Tänk noga, du har ett tufft beslut tycker jag.
Jag har inte heller körkort. Min vän kan inte följa med tyvärr, det blir väldigt långt för henne. Där finns heller inte plats för henne. Det blir bara jag och stallägaren i stall 2 isåfall, hon har också ponnys dock inte så många som mig.

Smörgåsgurka :love::love::love:

Tips: Smörgåsgurka finns i stor fin burk på ÖoB för typ samma pris som liten i vanliga affären, fungerar fint att trycka i sig 1 gång/månad så är det extra gott :o

1. Det måste vara rätt sort, Felix för smörgåsgurka och Druvan för cornichons (som också funkar som cravingsobjekt).

2. Normala magar blir konstiga efter överkonsumtion. Min mage är inte normal (Crohns) så den blir VERKLIGEN inte glad om jag äter för mycket :crazy:

Snart börjar fotbollen så dags att förbereda lite d.v.s ha WCbesök klart, ta lite "luft" på balkongen, fixa kaffe och en bekväm kudde under fötterna på bordet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
278
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 834
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 864
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka