Jag hittade popcorn i skafferiet!
Är popcornkrydda stort i Sverige?![]()
Nja men det finns!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hittade popcorn i skafferiet!
heart
Hoppas det vänder snart, du måste ringa VC och berätta hur du mår av det du äter nu. Så där ska du inte känna![]()
Du får trösta dig med att ha han ihop det med en sån tjej så är han inte värd dig!Som om mitt liv inte redan var nog värdelöst råkade jag se min drömsnubbe tillsammans med en tjej i stil med tjejerna som jobbar på NK- kosmetik. Tänk platinablond med ful hårförlängning, lösögonfransar och smink i sju toner för mörk nyans samt ett tre centimeter djupt lager som hon troligen måste hyvla av med osthyvel varje kväll.
VARFÖÖÖÖÖÖÖÖR???
Tröståt en påse choklad och lyssnade på Bonnie Tyler på repeat tills jag nästan var i stånd att skjuta mig själv.
Jag orkar inte bråka mer..
Sökte för smärta, fick slätröntgen, sjukgymnast (som sa att jag skulle sluta rida och skickade hem mig) och en massa tabletter. Jag vet att jag mår dåligt av dem, och det sa jag till läkaren. Pratade med en sjuksköterska i morse som bara sa "läkaren återkommer om dosen ska ändras". Så jag biter väl ihop och mumsar klart mina piller.. Ont har jag också det hjälper ju inte där heller..
Misstänker att det är ett litet mysigt skov på gång, har mått lite misstänkt bra sista tiden och varit så väldigt på topp med massa glädje och energi. Så det är kanske kulmen nu och sen ner i källaren igen. Kanske ringa och be om nya mediciner mot det med (börja om igen där med, heja precis vad jag orkar med nu!)
Har du kopierat sakerna i min kylDu får trösta dig med att ha han ihop det med en sån tjej så är han inte värd dig!
Totalt off känner jag mig, men det kanske blir bättre med lite mat i magen...Pasta och kycklingrester, jag tror jag får snygga till det med lite bacon också, helst skulle jag vilja ha champinjoner men det vart inga kvar efter helgen...
![]()
Lite starkt, men spännandevi får ta med @lizan också! Och @ASKAPLASKA
och det ser ut som att @ainasoja vill följa med också
![]()
Ingen aning, sist jag köpte tog jag två 2-kiloshinkar och två säckar majs.Jag hittade popcorn i skafferiet!
@mandalaki: Bör man gå någon slags Historik för Bukefalos 101 innan man börjar posta här?
Jag måste diska... Men det är flera meter till köket![]()