@EmmaW Ja, jag mår ju fruktansvärt illa av alvedon (eller alla värktabletter egentligen) så vore väl inte konstigt om jag mår konstigt på 6*665 mg alvedon + 4*250 g naproxen..
Sista veckan, sen tänker jag inte ta dem mer!
Har kutat runt som en galning och skrubbat kök, städat golv och slängt en hel sopsäck med grejer. Nu sitter jag och är stirrig, hjärtklappning och fryser. Har samma okontrollerade ryckningar i nacken och med blicken som jag hade när jag åt Lamotrigin (det är nästan ett år sen jag slutade med det).
@athena_arabians har rätt, jag borde kontakta sjukvården och fråga om det verkligen är bra det här.
Vill egentligen prata med en jobbarkompis, jag tror att han skulle förstå vad jag känner. Min egen sambo gör det inte, han verkar inte förstå ens när jag säger att jag mår dåligt och inte kan sluta..
Men kompisen har själv varit i min situation, han har en historia av psykisk ohälsa (fast femton resor värre än för mig) och är väldigt bra på att lugna mig utan att egentligen göra något. Fast jag vill inte stressa upp honom, han bor inne i stan och ska inte köra bil så jag vill inte att han ska göra något olämpligt.. funderar på om jag kan åka dit.. Det fungerade bra igår, att sitta i hans kök och bara göra ingenting i några timmar.
I brist på tillgång till jobbarkompis, läkare eller förstående sambo ventilerar jag på Buke. Tror jag börjar komma ner lite nu..