Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dock är jag mest bekymrad över att min dermal anchor tycks vara på väg ut :crazy: Har tejpat den, vilket dessutom gjorde att jag städade medicinskåpet, och håller nu tummarna stenhårt.

@ASKAPLASKA Hoppas lillmatte frisknar till snart och vad lättade de måste varit när du kunde ta dig an hunden så slipper de även bekymra sig över henne.
De är väldigt lättade och tacksamma trots att jag sagt åt dem tjugo gånger att de inte behöver vara det. Jag tycker det är självklart att man hjälper en familj i nöd om man kan och vovven är så otroligt rar så hon får gärna stanna så länge hon vill även om jag förstår att familjen saknar henne.

Blir helt trött. Vad är det med min mans immunförsvar? Han gick just och lade sig med halsont för tredje gången på några månader! Är det ens möjligt?
Och ja, jag veeet att det är synd om honom men jag är 1: egen företagare, 2: lider av bacillskräck (eventuellt pga punkt 1) och 3: har för mycket djur som skall tas om hand och detta blir skitjobbigt med en jäkla förkylning!

Har fått för mycket motion och nu är jag förlamad. Kan bara röra fingrarna. Önskar att jag orkade sträcka mig efter fjärrkontrollen och byta kanal men jag ids inte.
Gud så dåligt "Ullared" är.............

Måste snart gå och lägga mig.

Regnet smattrar på vindsfönstret och jag måste bädda rent eftersom jag slet ur alla sängkläder imorse. Vilket var välbehövligt eftersom sängen var full av kattsand. Kan ingen uppfinna klumpande kattsand som inte fastnar mellan deras tår?

Precis sett färdigt på Disneyfilmen Bilar, även om jag typ kan handlingen så går det inte att hålla tårarna tillbaka vid vissa scener. Så bra film. :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
278
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 834
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 864
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka