Ok.. Jag vill också ha ett Buke-gäng..Det började typ så, sen adopterade min dotter @ASKAPLASKA som en extra mysvuxen typså vi ses lika mycket för barnets skull som för oss själva
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok.. Jag vill också ha ett Buke-gäng..Det började typ så, sen adopterade min dotter @ASKAPLASKA som en extra mysvuxen typså vi ses lika mycket för barnets skull som för oss själva
![]()
Ok.. Jag vill också ha ett Buke-gäng..![]()
Ja! Jag adopterar!Läste Buke-barn och tänkte uppge att jag är tillgänglig för adoption
Du får barnbarn i både människo/katt och hundvarianter
Det får mig osökt att tänka på ett Buke-gäng och då borde det ju passa![]()
Ja... Jag hade en sån gräsligt enorm tur!Va skönt ändå att du mår bra, det tycker jag är huvudsaken att du inte blev invalid för livet eller liknande.![]()
... Jaaaag!Ja! Jag adopterar!
Jag har ett eget buke-gäng!
Någon annan som vill tillhöra mitt gäng?
Du får vara med och buka nästa gång vi ses vetja!Ok.. Jag vill också ha ett Buke-gäng..![]()
... Inte jag?Du får vara med och buka nästa gång vi ses vetja!
Yes!Du får vara med och buka nästa gång vi ses vetja!
Määäh, alla får vara med såklart... Inte jag?
Näe, jag tillhör nog inte bukegäng längre, när jag tänker efter.
Gräsligt. Vet verkligen hur du har det och lider med dig.Livet går vidare men det är fruktansvärt tom här hemma
Vi gick hans favoritrunda i skogen i går och det slutade med att jag grät av saknad likaså jag bara skriver det här nu för det blir så extra påtagligt ibland att han är borta.
Vovvan är fortfarande lite låg och lite gnällig. Jag har övergett att sova i sängen på loftet eftersom hon inte kan komma upp dit och sover nu på soffan vilket gör henne lugn när hon kan sova hos mig igen.
Jag tar en dag i taget men usch så tomt det är![]()