Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hohoho, jag har snart en häst till här hemma:D
Tack för pepp och gratulationer!
Kan/vill tyvärr inte berätta så mycket om den här just nu då en annan spekulant betedde sig väldigt obehagligt och märkligt när denne hoppade av budgivningen:(
Lite trist att inte kunna berätta och visa bilder men jag orkar inte med några galna haters just nu, jag vill bara vara glad över att bli matte igen:)

... Inte jag? :(
Näe, jag tillhör nog inte bukegäng längre, när jag tänker efter.
Määäh, alla får vara med såklart :D och du är ju självskriven!

Fast nu låter det ju som att jag inte gör nåt annat än anordnar små hemliga buke-träffar vilket jag typ inte gör, jag är rätt osocial och sjukt upptagen i verkligheten :cool:
Men jag kanske får skärpa mig och ta och bjuda in er hit på lite Hårbollskalas snart...

Livet går vidare men det är fruktansvärt tom här hemma :(
Vi gick hans favoritrunda i skogen i går och det slutade med att jag grät av saknad likaså jag bara skriver det här nu för det blir så extra påtagligt ibland att han är borta.
Vovvan är fortfarande lite låg och lite gnällig. Jag har övergett att sova i sängen på loftet eftersom hon inte kan komma upp dit och sover nu på soffan vilket gör henne lugn när hon kan sova hos mig igen.
Jag tar en dag i taget men usch så tomt det är :(
Gräsligt. Vet verkligen hur du har det och lider med dig.
Kram!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 836
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
293
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 899
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 185
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Dressyrsnack nummer 18