Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lämnat in tenta eländet och känner mest att jag skulle vilja skriva om det... :crazy: Nåja vi får väl se vad läraren säger, jag orkar inget mer idag åtminstone...

Storhandlat idag med hjälp av en bukefalist
Umgåtts med grannen och kramat min älskade hund.
Imorgon städa inför att dottern kommer, förhoppningsvis på torsdag eller fredag.
Livet går vidare vare sig man vill eller inte.

Beklagar sorgen @EmmaW. Det är så tungt att förlora de älskade djuren. Tog bort min gammelhäst för ganska precis ett år sen och det gör fortfarande ont. Är så glad för att jag fått många år med honom men det är som du skriver så tomt utan. :heart

Jag skulle visst träffa sjukgymnasten på vc imorgon, men hans idé till rehabilitering är 30 min motionscykel (:wtf::yuck:) och dra i gummiband typ.
Inte så jäkla motiverande när mitt eget program innehåller både styrka, stabilitet, smidighet, rörlighet och envishet.
Med roliga övningar!
Enorm fördel att ha tillgång till ett fullt utrustat gym, och dessutom få pepp och stöd av instruktörer när jag behöver. Även utanför pass. :bow::bump::banana:

På motionscykel/gå-löpband dör jag tråkighetsdöden efter fem, max 10, minuter.

Borde åkt till jobbet för 10 minuter sedan och har inte ens stigit upp än. Tur vi har det lugnt så det inte gör något att jag kommer lite senare.

Määäh, alla får vara med såklart :D och du är ju självskriven!

Fast nu låter det ju som att jag inte gör nåt annat än anordnar små hemliga buke-träffar vilket jag typ inte gör, jag är rätt osocial och sjukt upptagen i verkligheten :cool:
Men jag kanske får skärpa mig och ta och bjuda in er hit på lite Hårbollskalas snart...

Jaaaaaa hårbolls-kalas :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 836
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
293
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 899
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 185
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka