Sitter i TV-soffan och försöker låta bli att tänka på att jag snart ska dammsuga
I övrigt idag ska vi åka och leta efter en vårjacka, typ softshell, till unga fröken, fixa i stallet och packa till min resa imorgon 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör ungefär detta
![]()
Jag har efter en mycket händelserik dag fått hem min nya häst!
Det hela är fortfarande lite overkligt, jag är inte den som köper och säljer hästar lite till höger och vänster utan den här killen är tänkt som min nya familjemedlem och bästa kompis.
I kväll är jag lugn för han står inne med stona i en box bredvid men imorgon ska de släppas ihop
Dessutom ska han introduceras med kamelerna och då blir det alltid kris och panik med stora hästögon och fladdrande näsborrar.
Nu ska jag dricka upp mitt vin för att sedan gå ut och kolla att det fortfarande råder frid i ladan.
Då skulle jag planera mitt eget och anta att det inte blir nåt av det du väntar svar på.Har fortfarande inte fått svar på frågan om idag. Det blir alltså helt omöjligt att planera dagen![]()
Då skulle jag planera mitt eget och anta att det inte blir nåt av det du väntar svar på.
Äter frukost (kladdkaka, alvedon, naproxen och kaffe).
Snart ut till stallet och klappa häst. Sen iväg och kolla när min nya awesome jobbarkompis flyger modellplan. Ska bli kul!
![]()
-Ja Glad Påsk då, men jag tänker INTE ha en påsksjalett på mig!
Ja, det är jag och mina två goatee crewmedlemmar där i bakgrunden på halabalo i hillbillyland. Man får inte roligare än man gör sigDu skulle nog tagit en drink till, så hade inte selfien från partyt blivit så suddig![]()
Haha är det så det är alltså?underbart!
Blev ingen flygning idag, för dåligt väder och kompis mådde dåligt.. Så det får bli en annan dag.
Hoppas han mår bättre imorgon, då ska vi ut på harraj! Eller ja, vi ska kolla på Game of Thrones och dricka öl![]()