Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gör ungefär detta :p

11326349_1190935120957050_877297827_n.jpg

Vad är det för köttbullar i metallbägarna?:o

Jag har efter en mycket händelserik dag fått hem min nya häst!

Det hela är fortfarande lite overkligt, jag är inte den som köper och säljer hästar lite till höger och vänster utan den här killen är tänkt som min nya familjemedlem och bästa kompis.
I kväll är jag lugn för han står inne med stona i en box bredvid men imorgon ska de släppas ihop:nailbiting:
Dessutom ska han introduceras med kamelerna och då blir det alltid kris och panik med stora hästögon och fladdrande näsborrar.
Nu ska jag dricka upp mitt vin för att sedan gå ut och kolla att det fortfarande råder frid i ladan.

Men oj så spännande! Jag har ju inte alls hängt med i svängarna med vad som händer och fötter. Före flytten hade jag ju tänkt komma på en artighetsvisit hos dig, men det sket sig kan man säga. Någon gång i april ska jag åt ditt håll så då kanske jag kan få komma över på en fika och klappa fyrbenta?

Äter frukost (kladdkaka, alvedon, naproxen och kaffe).
Snart ut till stallet och klappa häst. Sen iväg och kolla när min nya awesome jobbarkompis flyger modellplan. Ska bli kul!

Tre trista grader varmt och helt igenmulet ute. Ingen kul dag för utejobb men jag måste nog skärpa mig och försöka fixa något i alla fall. Om inte annat köra ved.

Var är solen :arghh: :arghh: :arghh: :arghh: :arghh:

Jag har verkligen en våldsam träningsvärk kombinerat med att revbenen har fått så mycket stryk att det gör ont bara att sitta rakt upp i soffan :rofl:
Igår på utbildningen visade jag min "brottningskollega" mina blåmärken på armarna. Hans svar var bara att jag förtjänade det och att han minsann inte fått ett enda blåmärke av mig. Jag lovade att slå hårdare nästa gång :devil:

Haha är det så det är alltså? :D underbart!

Blev ingen flygning idag, för dåligt väder och kompis mådde dåligt.. Så det får bli en annan dag.
Hoppas han mår bättre imorgon, då ska vi ut på harraj! Eller ja, vi ska kolla på Game of Thrones och dricka öl :angel:

Och sedan blir det väl även rollspel med teman från första säsongen ...:angel::o:devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 837
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
299
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 971
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 234
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka