Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har "permission" från disk p.g.a att det inte funkar. Vilket innebär att boendestödet gör det istället, men HERREGUD så otroligt dåligt hon diskar! Jag fattar inte! Det är liksom rester/fläckar och annat kvar, på allt.
Och det ingår liksom som en liten del i vad boendestöd bör kunna hjälpa till med i hem där behovet finns.
Oj, jag tycker jag diskar dåligt ibland när jag missat något, fast å andra sidan blir det inte alltid rent i en diskmaskin heller, men det där låter inte alls bra när det är på allt. :eek:

Jag vilar redan. Är så sjukt less.
På buke känner jag mig som sagt inte speciellt välkommen längre så mysfaktorn är inte jättehög, men det duger ju som tidsfördriv.
Alltså - det där var väl inte speciellt snällt?

Buke har oerhört många användare. De som du kan känna dig illa behandlad av torde vara en absolut minoritet. Vi andra får del av dina spydigheter i alla fall. Det gör ont.

Jag känner mig orättvist behandlad. Om du behöver anklaga buke så rikta dig direkt till dem det avser.Vi är många hundra andra som nu får en släng av din slev.

Buke har oerhört många användare. De som du kan känna dig illa behandlad av torde vara en absolut minoritet. Vi andra får del av dina spydigheter i alla fall. Det gör ont.

Jag känner mig orättvist behandlad. Om du behöver anklaga buke så rikta dig direkt till dem det avser.Vi är många hundra andra som nu får en släng av din slev.

Håller med dig, det är ganska onajs att köra martyr-kortet och "blaima" ett forum men å andra sidan (använder här min favorit-gif)
giphy.gif

Det är Buke god damn it inte livet! :D Skål!

På buke känner jag mig som sagt inte speciellt välkommen längre så mysfaktorn är inte jättehög, men det duger ju som tidsfördriv.
Du är en av de användare på Buke som jag alltid uppfattat fått absolut mest stöd, pepp och positiv uppmärksamhet. Du är också den användare som jag uppfattat är den som klagar absolut mest på att inte känna sig välkommen, sedd eller uppskattad.

Skit. Du har helt rätt! Det var absolut inte menat så, men jag ser ju nu att det är precis så jag skrivit! Så otroligt dumt! :(
Usch...jag tänkte inte alls så...inte alls :(
Tack för att du sa det, jag behövde det.

Och jag ber verkligen, verkligen helhjärtat om ursäkt till alla som nu kan ha tagit illa upp! :(
Förlåt!
Tyvärr går det ju inte att få oskrivet, så jag hoppas ni kan bortse från det. Igen. Förlåt!

Härlig förmiddag i skogen med trevlig sällskap! En bekanting hade med sig sin snart tvååriga dotter som var som ett enda stort solsken, tills hon tvärslockande i bärstolen och sov som en stock i nästan en timme. :heart På vägen hem satt hon och jag och sjöng barnsånger för glatta livet i baksätet på bilen! :D
Skyttet gick riktigt bra, där det blev bom så vet jag varför det blev det och de andra träffade jag! :D

Du är också den användare som jag uppfattat är den som klagar absolut mest på att inte känna sig välkommen, sedd eller uppskattad.
Det första håller jag absolut med om.
Inte det andra däremot, finns de som är värre. Betydligt värre.

Men det var som sagt inte menat att det skulle bli så här.

Och det är en otroligt tuff period just nu., jag har ingenstans att ta vägen, ingenstans att vända mig. Då råkade det bli så här, vilket jag ju uppriktigt bett om ursäkt för.

@GotAsecret Oavsett vem som är värst så är det nog rätt hälsosamt att försöka se det positiva i forumet och strunta i det andra. Tycker man inte att det positiva uppväger det negativa är nog en paus på sin plats, inte passivt aggressiva inlägg om att man inte känner sig välkommen ;).

Har lite värk i kappmuskeln i nacken som har dykt upp ibland när jag vaknat på morgonen eller när jag putsat akvarier, har någon bra tips för det?

@GotAsecret jag gjorde ett försök att peppa och bjuda på idéer, tyvärr fungerade det inte denna gången och ärligt så tog lusten slut för idag.

Ibland kan det vara bra att ta ett andetag innan man kastar iväg sina inlägg.
Hoppas du hittar något som kan få dig att få dagen att gå, lycka till!

@GotAsecret Oavsett vem som är värst så är det nog rätt hälsosamt att försöka se det positiva i forumet och strunta i det andra. Tycker man inte att det positiva uppväger det negativa är nog en paus på sin plats, inte passivt aggressiva inlägg om att man inte känner sig välkommen ;).
Ja, såklart! Det här blev jättetokigt på alla sätt.
Pms, söndag, påsk, ingen dans, värk, koffeinbrist, sömnbrist.
Det är självklart inga ursäkter men sårbarheter som ställer till det. Och som gör att jag ställer till det för mig själv tydligen. Vet inte vilken ände jag ska börja för att få rätsida på det?
Söndag kommer det vara hela dagen, pms:en finns där (konstigt nog för det var nog ett halvår sen sist, minst, men det hör väl ihop antar jag) dansen blir ju inte av, om nu inte instruktören kör ändå för att hon vill, inte för att det är schemalagt.
Värken kan jag ju lindra såklart,...men koffeinbristen känns ungefär övermäktig att ta ta tag i...:arghh:

@GotAsecret jag gjorde ett försök att peppa och bjuda på idéer, tyvärr fungerade det inte denna gången och ärligt så tog lusten slut för idag.

Ibland kan det vara bra att ta ett andetag innan man kastar iväg sina inlägg.
Hoppas du hittar något som kan få dig att få dagen att gå, lycka till!
Jag förstår dig till fullo, tack ändå för att du försökte, dagen är inte slut än (på gott och ont) så jag ger inte upp hoppet om att få ut något bra av det, än, konstigare saker har hänt än att livet/dagen vänt till det bättre på en "femöring" liksom.

Tillbaka på jobbet efter att ha varit hos Mamma och Rune. Rune, min styvfar, är bara en skugga av sitt forna jag. Han orkar knappt prata och pekade på bröstet hela tiden eftersom han har så ont. Mamma, som är handikappad efter en stroke för massa många år sen, bara gråter hela tiden. Fy fan säger jag bara, det gör ont att se dem..

Tack för att ni varit så brutalt ärliga! :bow::love:
Det svider såklart, mest samvetet, men ni har ju rätt och jag behövde det (även om jag definitivt skulle behöva det motsatta också så känns det lite oförtjänt just nu :o ) nu ska jag försöka ta tag i det. Så hoppas jag att jag inte ställt till det allt för mycket för jag kikar gärna in senare när det lättat lite :)

Buke kommer nog alltid vara bäst, trots allt :love:

Tillbaka på jobbet efter att ha varit hos Mamma och Rune. Rune, min styvfar, är bara en skugga av sitt forna jag. Han orkar knappt prata och pekade på bröstet hela tiden eftersom han har så ont. Mamma, som är handikappad efter en stroke för massa många år sen, bara gråter hela tiden. Fy fan säger jag bara, det gör ont att se dem..
Så hemskt det låter :cry: Många kramar! :heart:

Men fy så hemskt! :( att det ska bli så :(
Varma kramar :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
291
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 867
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 165
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31