Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
(jag diskuterar inte gärna enskilda användare så det här är helt allmänt menat :))
Det är just det där jag menar - du kan inte styra över andra utan bara dig själv. Försök att lära dig att inte bry dig, till exempel genom att ignorera. Låt folk skriva om det roar dem. Är det personliga påhopp så kommer nån förmodligen triangla, annars är det ju skit samma. Man måste inte bemöta allt. Jag lärde mig det när jag blev helt äckelpåhoppad av två jävla nötter härinne. Vad jag än skrev var de där och hackade och var hur elaka som helst. Det enda som hjälpte var att ignorera dem - spelade ingen roll hur jag än försökte bemöta dem, de vill bara hacka oavsett. Så då kände jag att visst, roar det dem att hålla på så är det ju väldigt synd om dem men det ska ju inte påverka mig. De är väl förmodligen bara olyckliga och behöver nån att ta ut det på liksom.

Ptecis, jag hade ignorerat (och tagit ett glas vin ;) )

12494691_10154094246554066_8009411731276524025_n.jpg

Min vackra tjej Annie :love:

Själv dricker jag ett bättre rödvin, har precis pratat med mamma som verkar ha nån slags arvs-ångest och för över cash till mig hela tiden :cautious:
Ja, fasiken vet när de får för sig att återinföra arvskatten. Klok mor.
Bättre att föra över till avkommor medan man själv har koll.

Jag har bara en arvinge. När jag blir krasslig ska jag försöka se till att det blir minsta möjliga trubbel.

Ska kolla med kompisen som bott en himla massa år där :up:

Tänks!
En kollega till mig är grek och har också bott där flera år, hen skulle styra upp en massa tips imorgon! Men tar gärna emot göttiga tips! Vi ska bo mitt i gamla stan, på vad som verkar vara ett jättemysigt hotell :love: På dagarna tänkte vi ta oss bort från de värsta turistfällorna i stan och göra lite utflykter, det är iallfall tanken!

Ignore hindrar ju inte henne från att fortsätta, enda skillnaden är att hon inte har någon som säger emot (men det är kanske det som är grejen, jag VET ju inte, vet ingenting om det här. Konstigt nog) och det är eventuellt det som känns värst.
Jag har satt några på ignore, även om de inte hindrar dom från att fortsätta, men jag själv slipper undan tjafset och det är det som är det viktigaste tycker jag. Om de vill fortsätta tjafsa, så säger det mer om dom än vad det gör om mig som sätter dom på ignore. ;) Mohahaha. :sneaky: :devil:

Jag och mamma ska åka på tantresa till Rhodos. Håller på att styra upp lite utflyktsplaner nu. Känns inte som att man endast kan dricka vin eller...? :angel: Måste ta mitt ansvar som reseledare god damn it! Kaos annars liksom :cautious:
När jag var på Rhodos för en kriljon år sedan, så fanns det en liten by med ett torg med ett JÄTTEstort rödpepparträd. Ortsborna gillade inte rödpeppar, så vi turister plockade turistkassarna fulla med peppar. Jag hade rödpeppar i flera år sedan :d

Såatte.. nu får du se till att hitta det där trädet på det där torget i den där lilla byn :up:

Edit: Rosépeppar heter det!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
291
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 860
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 160
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka