@GotAsecret Brandsläckare behövs inte, spånet är ganska fuktigt dessvärre då det regnar och jag var ute för en stund sedan.
Men tack för omTANKEN![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@GotAsecret Brandsläckare behövs inte, spånet är ganska fuktigt dessvärre då det regnar och jag var ute för en stund sedan.
Men tack för omTANKEN![]()
vem behöver ett liv?
mvh hon som funderar på att ge upp livet, pga alla i-i-landsproblem
Välkommen hem!Hemma igen från London!
Då behöver inte jag heller skaffa mig ett livNej alltså jag påstår inte att jag har ngt liv liksom. Men om livet byggs på intriger på Bukefalos kanske man borde överväga att skaffa ett!
Jag känner mig dock inte i riskzonen än så jag känner att jag kan avvakta med att skaffa ett. LIV alltså.
@tornblomma: Jag tycker ditt (riktiga-utanför-buke)-liv verkar väldigt spännande utifrån flödet på Instagram.
Men jag skulle gå in i väggen om jag levde så![]()
Jag sitter här och funderar lite på det där med liv. Det är rätt intressant när någon säger att man ska skaffa sig ett liv, men man har ju redan ett, det går ju inte att skaffa ett till eller?Då behöver inte jag heller skaffa mig ett liv![]()
Haha vaddårå? Folk klagar på att jag har tappat stinget och har blivit en tråkig tant
Iofs tror jag att jag umgås med för mkt klubb-kidz, de är ju galna för fan
Men fy, förstår inte alls varför du vill dit igen....såg ju verkligen jätte hemskt ut...vidrigt...fruktansvärt....underbartNej alltså jag påstår inte att jag har ngt liv liksom. Men om livet byggs på intriger på Bukefalos kanske man borde överväga att skaffa ett!
Jag känner mig dock inte i riskzonen än så jag känner att jag kan avvakta med att skaffa ett. LIV alltså.
För att återgå till ämnet så råkade jag precis boka en resa till Karibien pga att jag inte har ngt liv.. eller ok snarare pga förhöjd konsumtion av rödvin.
KAOS!
Gött att återuppleva detta (filmat för 1.5 månader sen känns som evigheter har passerat...):
https://scontent.cdninstagram.com/t50.2886-16/12746825_1647324585532593_2067959555_n.mp4
Notera margaritan hähä![]()
handlar det inte om att vara nöjd med sitt liv? Just nu är det enda som jag är nöjd med pojkvännen.Jag sitter här och funderar lite på det där med liv. Det är rätt intressant när någon säger att man ska skaffa sig ett liv, men man har ju redan ett, det går ju inte att skaffa ett till eller?
Ah, eller är det då man blir som katter som har 9 liv?![]()
Jag är på jobbet sedan 19.00...går av 07.00...Varför skaffa ett liv ni? Om några timmar är jag på jobbet igen ändå och får lägga ner livet igen.![]()
Jag dummade mig lite, var inte helt seriös.handlar det inte om att vara nöjd med sitt liv? Just nu är det enda som jag är nöjd med pojkvännen.![]()
Klubb-kidz är farliga, akta dig för dem![]()