Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men du... Kan du inte GE dig någon gång?
Hur trevlig är du då som envisas?
Jag har bett dig så otroligt många gånger att låta mig vara!
ÄR det verkligen så svårt? :arghh::meh:
Någon offerkofta har jag dock inte mer än någon annan, dåliga dagar däremot - ja.
Du läser in för mycket och tolkar som det passar dig.
Är det så konstigt att jag ledsnar tycker du?
Kan du sluta tjafsa med mig i tråden nu? Eller hoppas du på medhåll?
Eller att du ska lyckas få bort mig ur tråden? (jag kan ju erkänna att du nästan lyckades... Nästan!)
Mig kvittar det, men jag blir ju onekligen nyfiken, och tämligen less.

Men du fortsätter ju bara och tjafsa och vara otrevlig. Och ja du gnäller ofta och kastar mycket skit på buke som faktiskt gör folk ledsna. Kanske därför dina vänner tröttnar?? Bara en tanke.

Snälla sluta tänka allihopa, risken finns att jag testar det med och då lukar det bränt sågspån här inne snart ju. usch. :o:wtf::angel:
Men jag tänker att en tanke är bra, en tanke är alltid en tanke och med tanke på omständigheterna är det väl alltid bra med lite logiskt tänkande, eller något? :rofl:
(Ska jag hämta brandsläckaren? :p )

sitter och försöker vara stark :o ...hunden har sina finaste ögon framme, sådär förhoppningsfulla och bedjande, svansen vibrerar lite lätt mot mattan och båda öronen står givakt i ett försök att få slicka det tomma glasspaketet på bordet.....förförelsen är igång på hög nivå, hon lägger sig i knät :love: , gosar :love: , ger matten en puss :love: och tittar längtansfullt åter mot paketet på bordet och sen snabbt åter till matte med blicken: Du älskar väl mig matte?!

Vi har visst skaffat nya mindre bra vanor här hemma :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
289
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 843
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 148
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka