Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men du... Kan du inte GE dig någon gång?
Hur trevlig är du då som envisas?
Jag har bett dig så otroligt många gånger att låta mig vara!
ÄR det verkligen så svårt?
Någon offerkofta har jag dock inte mer än någon annan, dåliga dagar däremot - ja.
Du läser in för mycket och tolkar som det passar dig.
Är det så konstigt att jag ledsnar tycker du?
Kan du sluta tjafsa med mig i tråden nu? Eller hoppas du på medhåll?
Eller att du ska lyckas få bort mig ur tråden? (jag kan ju erkänna att du nästan lyckades... Nästan!)
Mig kvittar det, men jag blir ju onekligen nyfiken, och tämligen less.
Det är inte ens fel att två träter, sägs det. Bara en tanke.Men du fortsätter ju bara och tjafsa och vara otrevlig. Och ja du gnäller ofta och kastar mycket skit på buke som faktiskt gör folk ledsna. Kanske därför dina vänner tröttnar?? Bara en tanke.
men om många träter med en och samma person så kanske det finns nåt mer bakom....bara en tankeDet är inte ens fel att två träter, sägs det. Bara en tanke.![]()
Hur vet man att det är flera som träter med en och samma person då, bara en tanke?men om många träter med en och samma person så kanske det finns nåt mer bakom....bara en tanke![]()
Det vet man inte alltid, men man kan alltid kika runt och se vad man hittar i gömmorna, bara en tankeHur vet man att det är flera som träter med en och samma person då, bara en tanke?![]()
Man ska inte döma en bok efter omslaget, bara en tanke.Det vet man inte alltid, men man kan alltid kika runt och se vad man hittar i gömmorna, bara en tanke![]()
Men jag tänker att en tanke är bra, en tanke är alltid en tanke och med tanke på omständigheterna är det väl alltid bra med lite logiskt tänkande, eller något?Snälla sluta tänka allihopa, risken finns att jag testar det med och då lukar det bränt sågspån här inne snart ju. usch.![]()
Vi kan ju hoppas på det@EmmaW Du har en tuff utmaning framför dig men kom ihåg att du är starkare än du tror.
Tror att vissa i tråden skulle gynnas av att skaffa ett liv IRL...![]()
vem behöver ett liv?Tror att vissa i tråden skulle gynnas av att skaffa ett liv IRL...![]()