Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
På tal om grannar hade jag en som varje kväll sjöng "det ska va gött och leva annars kan de kvitta" och avslutade sin sång med att gråta en skvätt. En dag upphörde detta beteende plötsligt. Jag har alltid undrat om han kom över det eller bara gav upp livet. Eller kanske flyttade?
Får väl hoppas på flytt, och inte att det helt plötsligt "kvittade" :eek:

Apropå granne ja, i någon av lgh här så dunsar det saker i golv (låter ungefär som att det är samma sak varje gång, en hållbar rackare!) VARJE kväll.
Inga skrik eller något, bara dunsar av saker som slängs på golvet. Vet inte om man borde försöka ta reda på mer?
Lokalisera lgh och be dem sluta kasta saker i golv (och sen hoppas för allt i världen att det bara är saker och inga våldsamheter, att det finns en vettig förklaring!) eller bara göra inget?

Dags för mer hästmat :D

Om jag börjar gå på alla fyra kanske det är dags att lägga av med sånt? Eller kommer det fler tecken man ska uppmärksamma?
Låter det kloppeti-kloppeti-kloppeti-kloppeti när du går och tystnar när du stannar fast det inte finns en häst i närheten så är det ett säkert tecken. :up:

*Funderar på om jag ska gå ut på gräsmattan där den är som lerigast och rulla mig,,,,,,* :o

Apropå karlar (eller pojkar :angel:), jag tror inte jag har nämnt att en av "mina" chaufförer är ett riktigt ögongodis! :love: Jag kan nästan inte låta bli att flirta med honom :o Det finns bara ett litet problem...

Litet...

Liten...

Han fyllde 21 här om veckan!! :o :arghh: TJUGOETT!! :arghh:
(Jag fyller 35 i sommar...)

Apropå karlar (eller pojkar :angel:), jag tror inte jag har nämnt att en av "mina" chaufförer är ett riktigt ögongodis! :love: Jag kan nästan inte låta bli att flirta med honom :o Det finns bara ett litet problem...

Litet...

Liten...

Han fyllde 21 här om veckan!! :o :arghh: TJUGOETT!! :arghh:
(Jag fyller 35 i sommar...)

Lammkött alltså!
Jag gillar grevar i 50+ års åldern som ser ut som Mr Rochester i Jane Eyre. Män som citat från en vän "ser ut som att de suttit hemma och deppat på sitt gods med alldeles för stor alkoholkonsumtion och filat på en rokoko-stol och som hatar hela världen".

Jag bara: ok rätt bra beskrivning, äre nåt fel med det kanske???

:rofl:

Lammkött alltså!
Jag gillar grevar i 50+ års åldern som ser ut som Mr Rochester i Jane Eyre. Män som citat från en vän "ser ut som att de suttit hemma och deppat på sitt gods med alldeles för stor alkoholkonsumtion och filat på en rokoko-stol och som hatar hela världen".

Jag bara: ok rätt bra beskrivning, äre nåt fel med det kanske???

:rofl:
Nästan mindre än lammkött :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
278
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 834
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 864
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka