Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad läser du?Har pluggat och kollar Greys.
Gillar verkligen inte alls den här kursen! Den är inte alls kul
Måste få iväg ett uppdrag till helst i kväll men usch så omotiverad jag är
Efter denna har jag en fortsättningskurs i samma ämne
Ska bli skönt att sluta den 20/5. Längtar dit!![]()
Rolig dag imorgon. Starta i Jönköping kl 7, upp till Norrköping för lossning, sedan Eskilstuna, Västerås och Avesta. Lär inte hinna lossa Avesta så övernattning till fredag, lossning och sedan hem till Falköping
Jag har inte gjort något, varken för att ställa till det eller rätta till något![]()
Människans språk.Vad läser du?
Lär vinka hela vägen från Katrineholm och upp till Avesta vägen (56an) i fall @MacGyver skulle vara ut och åka med![]()
Jag kan ge exakt nummer på avfarten du ska vinka vid här så du slipper få kramp![]()
Låter bra, så skickar jag ett PM innan jag åker från E-tuna, så du vet när du ska stå ute och hoppa och dansaSka lossa på Bejer, så kan ju ta en fika i närheten där.
På Tunbytorp? Den avfarten är en spottloska från mig men jag hara bara cykel.
En gång hittade jag en tvesjärt i botten av min tekopp. Jag trodde det var knäckebrödssmulor och tuggade på den.Tittade noga i koppen innan jag hällde i te under en låååååååååång tid efteråt.
![]()
Tänkte på dig när jag fikade på Torsvik i em.Rolig dag imorgon. Starta i Jönköping kl 7, upp till Norrköping för lossning, sedan Eskilstuna, Västerås och Avesta. Lär inte hinna lossa Avesta så övernattning till fredag, lossning och sedan hem till Falköping
Biiiiild!Var på toaletten och såg hur svullen jag är pga all pollen, jag är så svullen att det nästan är komiskt nu![]()
Sitter på DSV, Tosrvik nu. Parkerade vid 2130, och om 30 min är det lägg dagsTänkte på dig när jag fikade på Torsvik i em.