Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har pluggat och kollar Greys.
Gillar verkligen inte alls den här kursen! Den är inte alls kul :yuck:
Måste få iväg ett uppdrag till helst i kväll men usch så omotiverad jag är :angel:
Efter denna har jag en fortsättningskurs i samma ämne :wtf:
Ska bli skönt att sluta den 20/5. Längtar dit! :angel:

Rolig dag imorgon. Starta i Jönköping kl 7, upp till Norrköping för lossning, sedan Eskilstuna, Västerås och Avesta. Lär inte hinna lossa Avesta så övernattning till fredag, lossning och sedan hem till Falköping

Har pluggat och kollar Greys.
Gillar verkligen inte alls den här kursen! Den är inte alls kul :yuck:
Måste få iväg ett uppdrag till helst i kväll men usch så omotiverad jag är :angel:
Efter denna har jag en fortsättningskurs i samma ämne :wtf:
Ska bli skönt att sluta den 20/5. Längtar dit! :angel:
Vad läser du?

ÄNTLIGEN har Actic en app! :bow::bow: Hemsidan från mobilen var katastrof (man kunde t.ex . inte boka/av pass och från datorn inte mycket bättre!
Nu kanske man slipper oroa sig för att det inte ska kunna gå att boka (så man missar roliga pass) eller avboka så man får en varning.
Jippie! :up:

En gång hittade jag en tvesjärt i botten av min tekopp. Jag trodde det var knäckebrödssmulor och tuggade på den. :yuck: Tittade noga i koppen innan jag hällde i te under en låååååååååång tid efteråt. :wtf:

Oh fy! :yuck: Jag har dragit ut en tvestjärt ur bikinitrosan jag hade på mig :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
281
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 835
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 870
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka