Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja paketet är helt väck. Så någonstans på vägen har det försvunnit.Fast jag tror inte att felet ligger hos apotea utan snarare hos postnord... Med tanke på vädret den här veckan så kan det vara postbilar som har fastnat i någon snödriva. Jag hörde en på radion som hade fått vykort från sin dotter häromdagen, 35 år efter att det var skickat...![]()
Jag ska också till stallet idagSnart dags att förflytta sig från jobbet till stallet. Fast helst skulle jag vilja förflytta mig hem till sängen istället.![]()
Äsch lägg avJag börjar känna av ett självförtroende som jag inte haft på läääääängeÄr nästan lite rädd för kraschen sen...
Men när det jag tror händer, det som ger mig självförtroendet, när det visar sig vara fel då? För jag tror inte att det kan vara så som det verkar, för mönstret sen tidigare säger att jag bara inbillar mig...Äsch lägg avSjälvförtroende är inte farligt. Det är tvärtom riktigt hälsosamt.
Måla inte f-n på väggen.
*sparkar Ninnurur i baken*
Men när det jag tror händer, det som ger mig självförtroendet, när det visar sig vara fel då? För jag tror inte att det kan vara så som det verkar, för mönstret sen tidigare säger att jag bara inbillar mig...
Men, jag har iaf typ bokat tatuering nuMåste bara komma på vad jag ska säga till mormor för att få barnvakt
Sanningen - hon kommer bli putt och typ kanske vägra. Vit lögn - hon barnvaktar men blir grinig när hon upptäcker den. Pest eller kolera typ
![]()
Kanske det!! Han bor ändå där uteDu ska ut till mig och tömköra?![]()
Kanske det!! Han bor ändå där uteFast då kommer hon väl undra varför A inte får åka med och klappa ponny...
Men du. Det är inte andra som ska bestämma ditt självförtroende. Inte andra personer eller andra saker. Det är inte något som "ger" dig självförtroende. Det ska komma inifrån. Du själv ger dig det.Men när det jag tror händer, det som ger mig självförtroendet, när det visar sig vara fel då? För jag tror inte att det kan vara så som det verkar, för mönstret sen tidigare säger att jag bara inbillar mig...
Men, jag har iaf typ bokat tatuering nuMåste bara komma på vad jag ska säga till mormor för att få barnvakt
Sanningen - hon kommer bli putt och typ kanske vägra. Vit lögn - hon barnvaktar men blir grinig när hon upptäcker den. Pest eller kolera typ
![]()
Känner mig arg. Ännu en läkare på min nya mottagning har ändrat min medicinering utan att ens prata med mig om saken.Jag har aldrig träffat honom.
Det står så fint på sidan att omorganisationen skulle ge mer delaktighet för patienterna. Det ser ju fint ut på papper. Jag känner mig nonchalerad och inte alls delaktig.
Ska nog skriva ett brev t mottagningen, eller ska jag kontakta patientnämnden?
![]()
Känner mig arg. Ännu en läkare på min nya mottagning har ändrat min medicinering utan att ens prata med mig om saken.Jag har aldrig träffat honom.
Det står så fint på sidan att omorganisationen skulle ge mer delaktighet för patienterna. Det ser ju fint ut på papper. Jag känner mig nonchalerad och inte alls delaktig.
Ska nog skriva ett brev t mottagningen, eller ska jag kontakta patientnämnden?
![]()
Haha, du har missat att jag redan har två st?Men du. Det är inte andra som ska bestämma ditt självförtroende. Inte andra personer eller andra saker. Det är inte något som "ger" dig självförtroende. Det ska komma inifrån. Du själv ger dig det.
Vad gäller tatueringen ska jag inte uttala mig. Jag är alldeles för gammal för det...... harkel.....
Bara man kommer dit är det mysigt.Jag ska också till stallet idag![]()