Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 664
Status
Stängd för vidare inlägg.
Godmorgon! Det är så härligt med barn som har aktiviteter som gör att man slipper sova bort helgerna! Tävling idag, vi ska åka 07:15... Igår fick avloppskillen komma och börja gräva, det blev stopp igen, mindre en vecka efter att de hade varit här och spolar... Jag fick åka och köpa vinterskor själv till två barn! :arghh: Eller ja barnen var ju med, :meh: men nu är de rustade för vintern.
Sen hann jag även med en riktig långfika med finaste grannen, hon hade bakat julbröd som jag hade beställt, men sen hann vi även fika i nästan tre timmar och hann prata igenom allt vi inte har hunnit med i höst. Förr gick vi tillsammans varje dag en timme så vi brukar ha en hel del att beta av, men nu har det varit svårt att få ihop våra scheman så vi har saknat varandra. :D

Söndag morgon, vintermörker, minus 12 grader och en halv meter snö. Jag klappar hunden och hittar en FÄSTING! Har dom muterat till att klara nordpolsklimat? Vi är illa ute.

Nu har jag satt batterier i en sån där elektronisk fågelbok som jag köpte härom dagen. Men maken vill inte lyssna på fiskmåsar och näktergal. Han vill sova. :confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 138
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 321
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 808
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Rida hästen i form + lat häst