Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 664
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kanske kan hitta någon liten vårfågel som är behaglig att vakna till.
Själv vaknade jag tidigt av en katt som tjöt att hon skulle kräkas.
Så gör min katt åxo .Han skriker innan han kräks sedan kräks han flera gånger och äter inte på flera dagar .Sedan äter han som en häst !

Jag har sovit klart. Ska gå upp och se klart slalomen på nedervåningen innan jag åker till stallet. Ska sen i eftermiddag hämta dottern i Lund innan det är dags för ridlektion :)

Grannen bredvid väckte mig 03.30 med sitt lilla festande :cool:. Kunde självklart inte somna om på ett nedrans bra tag så jag sorterade lite i sängbordet så nu ser det iaf okej ut. Sorterade även mina böcker i bokhyllan. Borde dock ha en till bokhylla för som det ser ut nu så är det bara kaos. Ska nog prata med moster igen :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
69 938
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 321
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 808
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka