Klara
Trådstartare
Grattis @Monimaker 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om ni har en huvudströmbrytare nånstans så kanske det råkar bli strömavbrott en stund?
@Monimaker grattis på födelsedagen!
Grattis @Monimaker![]()
Grattis på födelsedagen @Monimaker!![]()
Grattis @Monimaker![]()
Märkligt? Men är det inte så att nej faktiskt betyder ja i vissa sammanhang? Detta måste ju varq ett sånt? Eller?Nu har jag satt batterier i en sån där elektronisk fågelbok som jag köpte härom dagen. Men maken vill inte lyssna på fiskmåsar och näktergal. Han vill sova.![]()
Jag kanske kan hitta någon liten vårfågel som är behaglig att vakna till.Märkligt? Men är det inte så att nej faktiskt betyder ja i vissa sammanhang? Detta måste ju varq ett sånt? Eller?
Så gör min katt åxo .Han skriker innan han kräks sedan kräks han flera gånger och äter inte på flera dagar .Sedan äter han som en häst !Jag kanske kan hitta någon liten vårfågel som är behaglig att vakna till.
Själv vaknade jag tidigt av en katt som tjöt att hon skulle kräkas.
Vem åker slalom på nedervåningen?Jag har sovit klart. Ska gå upp och se klart slalomen på nedervåningen innan jag åker till stallet. Ska sen i eftermiddag hämta dottern i Lund innan det är dags för ridlektion![]()
Vem åker slalom på nedervåningen?Och hur går det till?
![]()