Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 664
Status
Stängd för vidare inlägg.
@GotAsecret kolla på de olika modellerna som kallas crossfit. De är helt platta i sulan. Mina är från reebok, iofs herrmodell men vet att de har till dam också. Kostade 799 på kampanj på intersport just nu.
Ah, ja CF- skor har jag ju, funderar på att sälja dem dock, trivs inte i dem. Men spillde kaffe på den ena skon så det är en ful fläck på den :rofl:

Imorgon blir det innebandy igen och ser så fram emot det. Synd det inte fanns sådana pass på gymmet, haha. Kan dock säga att Svante har gått på torrfoder i två dagar nu ochhans mage har inte kraschat! Så himlan skönt! :bump:

Vuxit som ogräs gör han med..
14980726_1276434319085328_5455428691904004557_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 866
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 321
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 808
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka